شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
شوشان: شورای مشترک فعالان عرب استان خوزستان به مناسب فرار رسیدن دهه فجر بیانیه ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است: این شورا ضمن گرامی داشت سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی، و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی از همه شهروندان خوزستانی، دعوت می‌نماید، تا حضوری پر شورتر از قبل در ویژه برنامه‌های این ایام داشته باشند.

به گزارش شوشان ، در این بیانیه که نسخه ای از آن به شوشان ارسال شده آمده است: ١٢بهمن ماه سال ١٣٥٧ سرآغاز تحول بزرگی بود که منجر به سرنگونی حکومت استبداد و  سرآغاز استقرار نظام اسلامی شد. بازگشت حضرت امام (ره) به میهن اسلامی، پایانی بر مرحله خفقان و دیکتاتوری بود.

امام خمینی (ره) به عنوان فقیهی توانا  و اسلام شناسی  برجسته با اتکا بر اصول فقهی به دنبال پی ریزی حکومتی عدالت گستر مبتنی بر برادری وبرابری اسلامی و انسانی بود که دور از هر گونه ظلم و ستم و تبعیض و نابرابری باشد؛ نظامی که در آن  همه شهروندان ایرانی از حقوقی مساوی برخوردار باشند. آن امام همام با نگاه ژرف خود تاکید می‌نمود که هیچ تبعیضی نباید میان افراد جامعه اسلامی وجود داشته باشد و همواره یاداوری می‌نمود که اسلام با هر عاملی  که برابری جامعه را بر هم بزند و امتیازاتی را برای گروهی خاص ایجاد کند مبارزه خواهد کرد.

ایشان هدف بعثت و رسالت انبیا را نجات مردم از ظلم و نابرابری می‌دانستند و رسالت و غایت  پیامبر سلام (ص)  را قیام علیه  بی‌عدالتی عنوان می‌کرد.

امروز و بعد از چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، اهمیت توجه به  توصیه‌های یاد شده، بیش از پیش احساس می‌شود. بدون تردید حرکت مقتدرانه  جمهوری اسلامی ایران در سایه بهرمندی و عمل به رهنمودهای آن امام راحل، و با هدایت مدبرانه حضرت آیت الله خامنه‌ای، به راه خود ادامه می‌دهد.

شورای مشترک فعالان عرب خوزستان، یقین دارد که انقلاب اسلامی استوارتر از قبل و تحت زعامت مقام معظم رهبری در راه رشد و پیشرفت  میهن اسلامی گام بر خواهد داشت.

این شورا ضمن گرامی داشت سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی، و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی از همه شهروندان خوزستانی، دعوت می‌نماید، تا حضوری پر شورتر از قبل در ویژه برنامه‌های این ایام داشته باشند.

 شورای مشترک فعالان عرب استان خوزستان

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار