اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۵۷۷
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
حاشیه نگاری شوشان از نشست خبری ارزانی فرماندار اهواز / ارزانی: بازار دستفروشان اهواز شبیه بازارهای بی نظم هند است / شورای شهر اهواز تبدیل به کمیته امداد شده است/ بحران اخیر اهواز حاصل کوتاهی و کم کاری برخی مسئولین است
نشست خبری فرماندار اهواز پس از شنبه ی بحران زده و خروج وی از دایره بحران به دلیل مرخصی هماهنگ شده ، حاشیه های مختلفی داشت...
 

شوشان: نشست خبری فرماندار اهواز پس از شنبه ی بحران زده و خروج وی از دایره بحران به دلیل مرخصی هماهنگ شده ، حاشیه های مختلفی داشت. در این نشست که با حضور خبرنگاران برگزار شد ، ارزانی فرماندار اهواز ، انتقادات تندی را روانه شورای شهر کرد و همچنین در مورد گرد و غبار اخیر که منجر به مختل شدن زندگی مردم شد و استعفایش ، سخن گفت.

به گزارش شوشان ، در این نشست انتقادات فرماندار اهواز به شورای شهر تا آنجا پیش رفت که به صراحت اعلام کرد که مشکل اصلی در مملکت این است که به افراد متخصص رای ندادیم و اگر در انتخابات شورای شهر به افراد متخصص رای می دادیم در حال حاضر اوضاعش اینگونه نبود.

ارزانی فرماندار اهواز در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع دستفروشان اهواز نیز ورود کرد و از منظر بی نظمی و هرج و مرج  بازار دستفروشان اهواز در هسته مرکزی کلانشهر اهواز را به بازارهای شلوغ و بی نظم هند تشبیه کرد و گفت: بیش از دو سال در تلاش هستیم که غوغای دستفروشان اهواز  که مانند بازار شلوغ و بی نظم هند است را برطرف کنیم زیرا وضعیت بی نظمی دست‌فروشان ، زیبنده کلانشهر اهواز نیست.  

وی افزود: باتوجه به اعتراض مردم و مغازه داران بازار نادری ، فرمانداری و شهرداری دستفروشان را به پارک ربیع منتقل کردند که متاسفانه در آن مکان این قشر با افت در فروش مواجه شدند و بصورت پراکنده بار دیگر به هسته مرکزی شهر برگشتند.

انتقاد دیگر فرماندار اهواز از برخی مصوبات غیرقانونی شورای شهر بود. طبق گفته ارزانی ، از 300 مصوبه شورا بیش از 100 مصوبه کمک به "این و آن" است . مگر شورای شهر اهواز کمیته امداد است؟! فرمانداری نیز زیر بار مصوبات غیرقانونی شورا نمی رود. دستور دادیم که مصوبات شورا در سایت فرمانداری قرار بگیرد تا همه مردم ببینند و ما چیزی نداریم که از مردم پنهان کنیم.

بحران اخیر اهواز و مختل شدن زندگی مردم ، از دیگر سخنان فرماندار در این نشست بود. وی در این باره گفت: حادثه اخیر گرد و غبار در اهواز شوکی عظیم به همه داد که تا به حال چنین اتفاقی نیفتاده بود. به من گفتند که از مردم عذرخواهی کنم.  من نیز گفتم که از بس در اهواز به خاطر کم کاری ها عذرخواهی شده دیگر مورد توجه کسی نیست. به نظرم بحران اخیر اهواز حاصل کوتاهی و کم کاری برخی مسئولین است که حتما باید با مسئولین کم کار در این حادثه برخورد شود.

بحث استعفای ارزانی فرماندار اهواز ، از دیگر مباحث مهم این نشست بود. وی گفت: مدتی است که ماموریتم تمام شده است و درخواستی برای جابجایی داشتم که تاکنون در مورد آن تصمیم گیری نشده است. 


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۷
comment
comment
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
comment
4
1
comment شوشان هم مزدبگیر شد مگه. صحبتاش درباره استخدام پس
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
comment
2
4
comment به آقای ارزانی بگید خودش چکار کرده توی شیراز بیکار بود یه شبه فرماندار شد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
comment
2
2
comment نیازی به استعفا نیست نیا دیگه فکر کرده کنکاش نمیکنیم شما اصلا اهواز نیستی انشاالله فرماندار شیراز بشی
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
comment
3
2
comment کل سابقه ایشان اندازه [...] شورا هم نیست
comment
شهر ما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
comment
0
0
comment ایشان یکی از ژنرال های دوران مقتدایی بود ولی متاسفانه تیم فعلی نیازی به ژنرال نداره و بیشتر دنبال افراد کم تجربه و حرف گوش کن صرف میگرده . مطمنا در استان های دیگر از این چنین نیروها به نحو احسن استقبال میکنن .
comment
محمدحسين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
comment
0
0
comment اتفاقاً و خداروشكر 90 درصد اعضاى شوراى شهر يا حقوقدان هستن يا مهندس عمران هستن يا كار فرماندهى و يا قبل از شوراى سهر مسئوليت داشتند. خود آقاى فرماندار چه مدرك و چه سوابقى دارن كه الكى اظهارنظر ميكنه.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
comment
0
0
comment در خوزستان پست های تخصصی توسط افراد متخصص اشغال نشده است چه شهرداری چه در شوراها همه تخصصی دارند جز شهرسازی یا معماری
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار