اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
پس از وقفه ایی یک ساله:
پانزدهمین جشنواره موسیقی خوزستان همزمان با ایام الله دهه فجر از هفدهم تا بیست و یکم بهمن ماه ۹۵ در تا لار آفتاب شهرستان اهواز برگزار میشود .
شوشان: دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی استان با اعلام این خبر عنوان کرد : جشنواره پانزدهم با هدف ارتقا سطح کیفی شیوه نوازندگی و بصورت تک خوانی .و تک نوازی در دو بخش موسیقی اصیل ایرانی و موسیقی کلاسیک  غرب برگزار میشود . 

بهنام کوراوند افزود :در بخش سنتی سازهای تار ، سنتور ، کمانچه ، دف ،تنبک ، نی، عود و در بخش موسیقی کلاسیک غرب سازهای گیتار ، ویلن و پیانو به ارایه آثار می پردازند .


وی ادامه داد : حدود سیصد نوازنده در رده های سنی الف : زیر پانزده سال ،ب: پانزده تا ببست و یک سال ، ج: بیست و یک تا بیست و هشت سال از روز هفدهم تا بیست و یکم بهمن ماه به رقابت خواهند پرداخت .

مدیر انجمن موسیقی خوزستان توضیح. داد : جشنواره موسیقی خوزستان بصورت گروهی که متشکل از بیست و هفت نفر تصمیم گیرنده است انجام خواهد گرفت و این اعضای تیمی از بهترین هنرمندان و کارشناسان موسیفی استان هستند ، در واقع پانزدهمین جشنواره محصول تلاش های اعضای هیئت مدیره انجمن موسیقی استان و جمع کثیری از هنرمندان استان در قالب کارگروه های موسیقی و همچنین حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان است .

وی گفت ؛ طی فراخوانی که از مهرماه سال جاری ارایه شد اعضای کارگروه های چهارگانه انجمن موسیقی خوزستان در سه بخش سنتی ، کلاسیک و پاپ آثار دریافت شده را مورد بازبینی قرار دادند و نفرات برگزیده بخش رقابت جشنواره پانزدهم موسیقی خوزستان اعلام شد .

شایان ذکر است : هیات داوران جشنواره پانزدهم موسیقی استان را در بخش موسیقی کلاسیک آقایان منوچهر صهبایی ، فلسفی و بخش موسیقی سنتی ایران را   آقایان دکتر پویا سرایی، نوید افقه و بهداد بابایی تشکیل می دهند .  

گفتنی است : جشنواره موسیقی خوزستان پس از یک سال وقفه در  هفده بهمن ماه سال جاری برگزار میشود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار