به گفته منابع موثق شهردار و یک عضو شورای شهر رامهرمز به همراه تعدادی از پرسنل شهرداری رامهرمز توسط دستگاه های امنیتی به علت تخلفات مالی بازداشت و به اهواز منتقل شدند. "> شهردار و یک عضو شورای شهر رامهرمز بازداشت شدند
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۳

 

به گفته منابع موثق شهردار و یک عضو شورای شهر رامهرمز به همراه تعدادی از پرسنل شهرداری رامهرمز توسط دستگاه های امنیتی به علت تخلفات مالی بازداشت و به اهواز منتقل شدند.

اختصاصی شوشان : به گفته منابع موثق شهردار و یک عضو شورای شهر رامهرمز به همراه تعدادی از پرسنل شهرداری رامهرمز توسط دستگاه های امنیتی به علت تخلفات مالی بازداشت و به اهواز منتقل شدند.

به گفته منابع آگاه مسئولین شهرداری رامهرمز جهت ادای توضیحات در خصوص برخی ازتخلفات مالی در شهرداری رامهرمز توسط دستگاه های امنیتی بازداشت و به مرکز استان منتقل شدند.پس از اعتراضات شدید برخی از اعضای شورای شهر رامهرمز و مستندات کشف شده، مسئولین شهرداری رامهرمز در ساعت 12ظهر یکشنبه جهت بازپرسی دستگیر شدند. گفتنی است جزئیات این تخلف به همراه اسامی افراد دستگیر شده در اختیار می باشد لکن به جهت حفظ آبروی افرادی که ممکن است در این تخلف نقش شان اثبات نشود از ذکر نام آنها خودداری می کنیم.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار