اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹
فرماندار خرمشهر خبرداد:


فرماندار خرمشهر گفت: با مشارکت بخش خصوصی زمینه توسعه خرمشهر را بیش از پیش رقم خواهیم زد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشچویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، ولی الله حیاتی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات سرمایه‌گذاری در شهرستان خرمشهر که با حضور معاون اقتصادی و بین الملل استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: عنایت و تاکیدات ویژه‌ای که استاندار خوزستان و معاونین وی نسبت به مسائل خرمشهر دارند، باعث شده روز به روز شاهد این باشیم که خرمشهر در راه رسیدن به توسعه گام‌هایی موثری را بر می‌دارد.

 

وی افزود: آنچه در خرمشهر در حال اتفاق است حاصل یک تلاش جمعی و تعاملی است که بین نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستان وجود دارد.

 

حیاتی تصریح کرد: پیگیری‌های نماینده خرمشهر در بحث سرمایه‌گذاری خصوصی در خرمشهر که در سطح وزارتخانه‌ها با وزرا دارند، قابل تقدیر است. 

 

وی خاطرنشان کرد: در حوزه‌های مختلف علیرغم کمبود اعتبارات مالی پروژه‌های زیادی را در بخش حمل و نقل، عمران شهری، نیرو و کشاورزی به بهره‌برداری رساندیم و برخی دیگر از پروژه‌ها نیز عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر در خصوص بخش کشاورزی گفت: 10 هزار هکتار از اراضی زراعی خرمشهر در قالب طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری قرار گرفته است و شش هزار هکتار دیگر اضافه خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار