شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
شهردار اهواز: از نقد و انتقاد استقبال می کنیم
از نقد و انتقاد استقبال می کنیم و آمادگی داریم از نظرها و پیشنهادهای کارشناسان و شهروندان برای بهبود کارها و رفع نقص ها و کاستی ها استفاده کنیم



شهردار اهواز با بیان اینکه در همه مجموعه های اداری و سازمانی از جمله شهرداری اهواز ضعف ها و نارسایی های وجود دارد گفت: انتقادها از مجموعه شهرداری نباید رنگ تخریب به خود بگیرد.

به گزارش ایرنا سیدخلف موسوی دوشنبه در آئین گرامیداشت هفتمین روز از دهه فجر 'انقلاب اسلامی ، هویت دینی ، ترویج معنویت، فرهنگ و تمدن اسلامی در حسینیه بقیه الله اهواز افزود:ما از نقد و انتقاد استقبال می کنیم و آمادگی داریم از نظرها و پیشنهادهای کارشناسان و شهروندان برای بهبود کارها و رفع نقص ها و کاستی ها استفاده کنیم.

وی رسیدگی به مناطق محروم و حاشیه ای کلانشهر اهواز و اجرای طرح های ماندگار و گره گشا را دو رویکرد شهرداری اهواز در دوره جدید عنوان کرد و گفت: در دوره جدید مدیریتی ، شهرداری بخاطر مشکلات مالی و اعتباری ، از بسیاری ردیف های بودجه و منابع اعتباری محروم بود و نگاه ما تنها به منابع درآمدی شهرداری معطوف بود.

موسوی با تقدیر از زحمات کارکنان ، مدیران و کارگران شهرداری به خصوص در بخش خدمات شهرداری و معاومت فرهنگی اجتماعی که با وجود مشکلات و تنگناهای شدید مالی همت و توان خود را برای زیبا نگهداشتن چهره شهر اهواز به کار گرفتند از حمایت های استاندار خوزستان و نماینده ولی فقیه در استان از شهرداری اهواز تقدیر کرد.

شهردار اهواز با بیان اینکه بودجه شهرداری اهواز از سه هزار میلیارد ریال در سال 92 به هفت هزار میلیارد ریال در سال 95رسید گفت: در سه سال اخیر چند پروژه بزرگ از جمله تعریض پل سوم کیانپارس انجام شد و چندین پروژه دیگر در حال انجام است.

وی در این آئین که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز نیز حضور داشت مطالبات مردم از شهرداری را به حق دانست و افزود: با وجود ناکافی اعتبارات ، تلاش می کنیم انتظارات و توقع های شهروندان را در حد توان عملی کنیم.

مسئول کمیته خدمات شهری و فضاسازی دهه فجر اهواز در ادامه از اجرای دهها برنامه شاد ، گل کاری و پاکسازی شهر از گرد و خاک اخیر خبر داد و گفت: مسیر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در حال آماده سازی است.

وی با تبریک ایام خجسته و مبارک دهه فجر از عموم مردم شریف استان خواست در راهپیمایی یوم الله 22بهمن حضوری حماسی و تاریخی داشته باشند.


















































نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار