اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

سه شنبه 19 بهمن ماه 1395 کلنگ احداث بیمارستان 64 تختخوابی جدید در بندر امام خمینی(ره) توسط دکتر علی خدادادی قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به زمین زده شد.

دکتر علی خدادادی در این خصوص اظهار کرد: این بیمارستان در زمینی به مساحت 1.5 هکتار و با 9 هزار متر مربع زیربنا توسط یک فرد خیر ساخته می شود.

وی افزود: هزینه اولیه ساخت این بیمارستان، 45 میلیارد ریال برآورد شده است و پس از ساخت، تجهیز آن توسط دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز انجام خواهد شد.

خدادادی ادامه داد: این فرد خیر پیش از این نیز در شهرک مدنی و طالقانی ماهشهر دو مرکز بهداشتی-درمانی احداث کرده که مردم از خدمات آن بهره مند هستند.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مدت زمان احداث این بیمارستان که امروز کلنگ آن در بندر امام(ره) به زمین زده شد و مقرر گردید با نام مبارک حضرت امام خمینی (ره) نامگذاری گردد، 2 سال برآورد شده است.

گفتنی است هم اکنون بیمارستان راه زینب(س) در بندر امام خمینی (ره) با 50 تخت ثابت که دارای بخش‌های داخلی، جراحی زنان و زایمان، اورژانس و دیگر واحدهای پاراکلینیکی و درمانگاهی است، زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به بیماران خدمات درمانی را ارائه می کند.

 

منبع: ایرنا


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار