اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، پروژه پل جدید جهانگیری شادگان افتتاح شد. به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ایام الله دهه فجر، آئین بهره برداری از پل جدید روستای جهانگیری بخش مرکزی شادگان عصر سه شنبه با حضور آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان، حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان، سید مجید شرفی امام جمعه شهرستان، مسئولان ادارات و دستگاه های برگزار شد.

فرماندارشادگان، در این  مراسم از افتتاح پل جدید روستای جهانگیری بخش مرکزی خبر داد و اظهار کرد: این پل به دهانه ۲۰متر و به عرض ۱۱  متر با نوع سازه بتنی و احداث جاده به طول ۵۰۰  متر در مدت  ۱۲  ماه به بهره برداری رسید.

بهروز فرج اللهی بیان کرد:  این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و وزارت نفت هزینه شده است.

وی گفت: پل جهانگیری، شریان اصلی و حیاتی بیشتر روستاهای دهستان بوزی و از مهم‌ترین محور مواصلاتی این روستاها به مرکز شهرستان است که روزانه وسایل نقلیه زیادی از روی آن عبور می کنند.

برچسب ها: افتتاح ، پل ، شادگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار