در این حوزه عزیز ‌الله سالاری با 14 هزار و 779 رای و محمدباقر شریعتی با 12 هزار و 577 رای با کسب بیشترین آرای حوزه انتخابیه وارد مرحله دوم انتخابات شدند. "> کاندیداهای راه یافته به دور دوم از حوزه بهبهان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۵:۱۸

در این حوزه عزیز ‌الله سالاری با 14 هزار و 779 رای و محمدباقر شریعتی با 12 هزار و 577 رای با کسب بیشترین آرای حوزه انتخابیه وارد مرحله دوم انتخابات شدند.

شوشان : در ادامه معرفی کاندیداهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه های انتخابیه خوزستان در این مطلب دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهبهان مورد آنالیز قرار می گیرند.

به گزارش شوشان ، در این حوزه عزیز ‌الله سالاری با 14 هزار و 779 رای و محمدباقر شریعتی با 12 هزار و 577 رای با کسب بیشترین آرای حوزه انتخابیه وارد مرحله دوم انتخابات شدند.

عزیزاله سالاری :

متولد1340 بهبهان، دیپلم اقتصاد اجتماعی، لیسانس فلسفه و کلام اسلامی، فوق لیسانس فلسفه و حکمت اسلامی، دکترای عرفان اسلامی، رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان و استاد دانشکده صدا و سیما است. استاد فلسفه و عرفان دانشگاه، نویسنده، محقّق، شاعر، مؤلّف برجسته و استاد نمونه کشوری صاحب آثار متعدّد از جمله : «عرفان سرخ، تا چشمه ي بقا (خاطرات سردارسرلشكر شهيد دكتر مجيد بقايي)، بدرقه ماه (خاطرات سردار سرلشكر شهيد اسماعيل دقايقي) ،چاووش بي قرار (خاطرات سردار سرتيپ شهيد عبدالعلي بهروزي) می باشد. وی کاندیدای جبهه پایداری می باشد.

محمدباقر شریعتی :

مدیرمسئول هفته نامه محلی ندای بهبهان، برادر سه شهید که سابقه سمت شهردار بهبهان را در کارنامه خود دارد. شریعتی همچنین در کارخانه صابون سازی خرمشهر مدیر بوده و فعلا کارشناس استانداری خوزستان است. وی همچنین جزو نیروهای خط امامی محسوب می شود. در خصوص انتخابات مجلس می گوید: یکی از مسایل سیاسی در بیش از ربع قرن تاریخ انقلاب اسلامی حضور مردم در انتخابات بوده است. مردم ِهمیشه در صحنه، در هر دوره ای از انتخابات آمده و می آیند، تا نماینده ای را انتخاب کنند که بخشی از خلاهای قانونی و شرعی جامعه خود را با تصویب قوانین برطرف نمایند. آیا مجلس و نماینده مردم توانایی و تاثیر گذاری در رفع مشکلات قانونی را داشته است؟ پاسخ به این سوال در یک جمله خلاصه می شود که مردم باید در این باره اظهارنظر کنند. این را به مردم فهیم و آگاه شهرستان می سپارم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار