اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۰۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹
سید خلف موسوی شهردار اهواز به همراه حسین برون مدیر عامل و کارکنان سازمان آرامستان های شهرداری اهواز همگام با سایر مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن ماه حضور یافتند و با آرمان های انقلاب تجدید بیعت کردند.
شوشان: هر سال در روز 22 بهمن مردم کشورمان برای بیعت مجدد با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری معظم در راهپیمایی که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار میشود شرکت می کنند تا اعتقاد و حمایت خود از این روز بزرگ و تاریخی را حتی سالها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کنند.  

امسال هم مانند سالهای قبل مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه اهواز از ساعات اولیه صبح با حضور در خیابان ها و میدان های مسیر راهپیمایی آمادگی خود را برای شرکت در این راهپیمایی اعلام داشتند.  شرکت کنندگان در راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از استعمار و استکبار جهانی به گوش مردم دنیا رساندند. 

در این روز تاریخی کارکنان سازمان آرامستان های شهرداری اهواز به همراه حسین برون مدیرع امل جوان، متعهد و همیشه در صحنه خود با همراه داشتن پلاکارد ها و پرچم مقدس جمهوری اسلامی و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مسیر راهپیمایی را به همراه دیگر شهروندان اهوازی تا مصلی نماز جمعه پیمودند. 

مدیرعامل سازمان آرامستان ها که پیش از این به صورت گسترده اقدام به دعوت شهروندان و مردم ولایت مدار اهواز به شرکت انبوه و میلیونی در این راهپیمایی نموده بود در این باره اظهار کرد : حضور در این راهپیمایی وفای به عهد و تجدید بیعت با نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی است و آمده ایم تا بار دیگر به دنیا ثابت کنیم که همواره تا پای جانمان از آرمان های مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب دفاع کرده و پیرو رهبری حکیمانه ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم و خواهیم ماند.












comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
comment
0
0
comment جاي [...] تو عكسا خاليه
مرهي دو سه تومن چه ميكنه!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار