اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۱۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
مديركل آموزش و پرورش خوزستان: مشكلات خوزستان بايد به صورت ملي ديده شود/ تعداد روزهاي تحصيل در خوزستان كاهش يافته است
با تعطيلي مدارس موافق نيستيم اما دانش آموزان را نمي توانيم در شرايط بي برقي و آبي در مدرسه نگه داريم
شوشان: مديركل آموزش و پرورش خوزستان در حاشيه نشست شوراي آموزش و پرورش خوزستان گفت: باتوجه به شرايط جغرافيايي و اقليمي استان خوزستان ،سال تحصيلي ٢٠ روز كمتر از سال تحصيلي در بقيه استان هاست و دانش آموزان ما از اول دبستان تا پايان دوران تحصيل چيزي در حدود٢٤٠ روز كمتر از دانش آموزان ديگر درس مي خواند يعني حدود يكسال ، و با اضافه شدن شرايط جديد در تعطيلي ها به دليل وضعيت آب، برق و گرد و غبار، تعداد روزهاي تحصيل در خوزستان باز هم كاهش يافته است.

به گزارش شوشان ، وي با اظهار اينكه با تعطيلي مدارس موافق نيستيم اما دانش آموزان را نمي توانيم در شرايط بي برقي و آبي در مدرسه نگه داريم، اظهار كرد: براي جبران ساعت هايي كه چنين دلايلي مدارس را به تعطيلي مي كشاند و قابل پيش بيني هم نيست، مجموعه آموزش و پرورش برگزاري كلاس هاي جبراني ،تقويتي و كنكور را در نظر گرفته است و بايد در بعد ملي به اين مسئله توجه ويژه اي شود .

تقی زاده با تاكيد بر لزوم ايجاد يك نگاه ملي براي رفع مشكلات در استان خوزستان، افزود: استان خوزستان به دليل خدماتي كه به كل كشور ارائه مي دهد مسلتزم يك نگاه ملي است و مشكلات اين استان نيز بايد به صورت ملي ديده شود.

وی گفت: حتی یک روز تعطيلي در خورستان بر شرايط اقتصادي ، فرهنگي و اجتماعي كشور موثر است و بايد تدابيري انديشيده شود تا با يك همت ملي از بار مشكلات در خورستان كاسته شود.

مديركل آموزش و پرورش خوزستان هدف از پوشش وسيع پيش دبستاني در خوزستان را نيز در راستاي جلوگيري از تبعات شرايط خاص و ويژه جغرافيايي و دوزبانه بودن  خوزستان عنوان كرد و گفت: پوشش صدردصدي در خوزستان مي تواند از افت تحصيلي و بازماندگي از اين ناشي از شرايط ويژه جغرافيايي و دو زبانه بودن در خوزستان جلوگيري كند كه توانستيم براي اولين بار در بخش كمي ، محتوايي و كيفي به رتبه اول پيش دبستاني در كشور دست پيدا كنيم و جذب در پيش دبستاني را به مرز٩٨درصدي در خوزستان برسانيم و كتاب هاي اين دوره نيز توسط معلمين خوزستان ، با توجه به نيازهاي بومي و تاكيد بر كسب مهارت هاي زندگي تدوين شده است.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
سام
|
-
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
comment
0
0
comment وقتی ادعا می کنید اعتباری مالی ندارید با چی می خواهید کلاس جبرانی برگزار کنید، اگه خیلی دارید که برید اضافه کار و حق التدریس و هزار مطالبه دیگر فرهنگیان مظلوم خوزستان رو بپردازید و اندکی از دینشون خارج بشید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار