اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳

صبیحه ضیاغم مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در امور بانوان و خانواده از رونمایی سامانه بانک اطلاعاتی بانوان شاغل در دانشگاه همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.

 وی با اشاره به اینکه 51 درصد کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خانم هستند، تصریح کرد: نیاز به اطلاعات بانوان با عنایت به حضور فعال این قشر در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مبرم و اساسی بود اما متأسفانه سامانه ای منظم، منسجم و یکپارچه برای ثبت و طبقه بندی این اطلاعات وجود نداشت.

ضیاغم افزود: به همین منظور با همکاری مشاور و سرپرست مدیریت دفتر ریاست دانشگاه و مدیریت آمار و فناوری اطلاعات سامانه بانک اطلاعاتی بانوان شاغل دانشگاه با هدف ایجاد یک پایگاه اطلاعاتی جامع برای دست یابی به اطلاعات اولیه، اختصاصی، علمی، پژوهشی، مدیریتی و  ارزشیابی و رسیدگی هرچه بهتر و کاملتر به بانوان دانشگاه ایجاد شده است.

وی بیان داشت: بانوان شاغل در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این سامانه به ثبت اطلاعات و موفقیت های شخصی و خانوادگی خویش اقدام می کنند که در صورت نیاز به این اطلاعات قابلیت جستجو در این سامانه وجود دارد تا در اسرع وقت و کم ترین زمان اطلاعات خواسته شده تمام بانوان در دسترس باشد و بدین صورت هیچ کدام از بانوان شاغل در حتی دورترین واحد های دانشگاه از مزایایی که ممکن است برای آنان ایجاد شود محروم نمانند.

ضیاغم بخش های مختلف اطلاعاتی این سامانه را شامل اطلاعات هویتی، وضعیت تحصیلی، محل کار، نوع استخدام، اطلاعات مربوط به فرزندان، اطلاعات و مدارک مربوط به موفقیت های کسب شده توسط شخص یا اعضا خانواده و اطلاعات مربوط به مدیران عنوان کرد.

سرپرست امور بانوان و خانواده دانشگاه در پایان اذعان داشت: بانوان شاغل در واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز می توانند برای ثبت اطلاعات به آدرس پورتال حوزه امور بانوان و خانواده به وسیله کدملی ثبت نام کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار