اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱

شوشان : در پی انتشار برخی خبرها و اظهار نظرها از سوی فرماندار و مشاور وی از وضعیت پالایشگاه دزفول در سایت ها و فضای مجازی، دکتر امیر حسین شیروی در واکنش به این موضوع شدیدا به استاندار خوزستان اعتراض کرد.

*نجابت ما دزفولی ها متأسفانه مورد سوء استفادة مکرر واقع شده و بجای قدردانی و احترام به این رفتار ، در استانی که دزفول شهرستان دوم آن محسوب می شود و از ابتدای انقلاب اسلامی و در خلال دفاع مقدس همواره نگین استان و مایة افتخاراین استان بوده، مورد اصناف بی مهریها و بی توجهی ها واقع گردیده است.

دیری است که مدیریت استان محل کشمکش و سهم خواهیهای قومی شده و مدیران شایستة دزفول جایی در استان ندارند که این امر لطماتی را به کل استان زده است. اینجانب به استاندار فعلی و پیشین این درخواست را داشتم که در این شرایط وانفسای نیروی انسانی کارآمد، استان را از مدیران دزفولی محروم نکرده و ضوابطی شایسته سالارانه اتخاذ کنند که متأسفانه اقدام همدلانه ای مشاهده نشد.

آقای دکتر شریعتی ! اکنون از استان دم نمی زنیم، صرفاً به شهر خودمان نظر داریم و عاجزانه از شما خواستار انتصاب فرمانداری در خور دومین شهرستان استان هستیم. قطعاً مستحضر می باشید که این خواست گروه ها و دستجات مختلف مردم این شهر است که بارها از شما حضوراً درخواست شده است. تعلل شما و عدم اجابت مردم نجیب این دیار غیرقابل توجیه است. فرمانداری که به خود اجازه می دهد نسبت به افراد شناخته شده و معتبر این شهر در جمع های گوناگون  [...] های ناروا و سراپا  [...] زده و  [...] از جذب سرمایه های نجومی سخن گفته و به بزرگان شهر دهن کجی آشکار نماید، مورد حمایت شماست.

آقای دکتر شریعتی! [مسئول] شما به آقای سیداحمد آوایی، فرزند خلف این شهر و افتخار استان تهمت طلب رشوه زده است. در چندین جمع صریحاً اعلام کرده که شیروی از وی طلب رشوه و امتیاز مالی نموده است! علیرغم اثبات بی پایه بودن این ادعا در حضور جمعی از فعالین شهر، ایشان عمل  [...] خود را با غلظت بیشتر در جمع های دیگری تکرار نموده است.

اینجانب شخصاً ایشان را به پای میز محاکمه می کشانم و اعادة حیثیت می نمایم. اجازه نمی دهم آبروئی را که بین مردم شهرم دارم ، این چنین [...] آماج تیرهای مسموم قرار گیرد. بحمداله دوستانی که شنوای آن مدعیات کذب بوده اند همگی آماده ادای شهادت در دادگاه هستند.

آقای دکتر شریعتی! آنچه از شما خواسته شده، انتصاب فرمانداری بومی و از فرزندان همین شهر است ، که این خود به دلیل تجارب گذشته است. چیزی بیش از این نیست. این خواسته نیز بر اساس شناخت وضعیت نیروی انسان  موجود در استان است وگرنه سابقة چند دهة گذشته نشان داده که اتفاقاً مردم دزفول از مدیران لایق و کارآمد غیربومی به شایستگی استقبال میکنند. امید است این قلیل مطالبه مورد اجابت سریع واقع گردد.

 امیرحسین شیروی

عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی جندی شاپور

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار