اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۲۵۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹
معاون وزیر کشاورزی در گفتگو با شوشان: دولت می داند این تجمعات به خاطر رنجی است که مردم متحمل شده اند / بسیاری از بحران ها ناشی از کارهای اشتباهی است که ظرف 10 سال گذشته صورت گرفته است
500 هزار هکتار کانون های بحرانی ریزگرد در استان وجود دارد که مهار این کانون ها عزم جدی و اقدام جهادی و قرارگاهی نیاز دارد...


شوشان: عبدالمهدي بخشنده معاون وزیر کشاورزی در گفتگو با شوشان گفت: امشب وزیر کشاورزی با دستور ویژه رییس جمهور جهت بررسی وضعیت کانون های ریزگرد به خوزستان سفر می کند و تا چند روز آینده نیز به همراه یک تیم از وزارتخانه در خوزستان مستقر می شود.

وی افزود: رییس جمهور مهار کانون های داخلی ریزگردها را به وزارت کشاورزی محول کرده است. 500 هزار هکتار کانون های بحرانی ریزگرد در استان وجود دارد که مهار این کانون ها عزم جدی و اقدام جهادی و قرارگاهی نیاز دارد. 

معاون وزیر کشاورزی با اشاره به قطعی گسترده آب و برق در اثر ریزگردها در خوزستان گفت: دولت به خوبی از فشار وارد شده بر مردم خوزستان به دلیل ریزگردها و قطعی آب و برق آگاه است و همه توان خود را در جهت بازگشت آرامش به خوزستان انجام می دهد. 

بخشنده افزود: مردم خوزستان آگاه و فهیم هستند و اگر بدانند دولت به جد پای کار آمده است بی شک شرایط را درک می کنند و همراهی خواهند کرد.  تا چند روز آینده عملیات اجرایی مقابله با ریزگردها در 30 تا 50 هزار هکتار از کانون های بحرانی بخصوص جنوب شرق اهواز آغار می شود.

وی با اشاره به تجمات اخیر مردم اهواز در اعتراض به شرایط بحرانی پیش آمده ، گفت:  انتقاد ، تجمع و اعتراض منطقی حق مردم است اما بعضا دیده می شود یک عده هم سو استفاده می کنند.  دولت می داند این اعتراضات و تجمعات به خاطر فشار و رنجی است که به مردم در خوزستان وارد شده است.

بخشنده با اشاره به اقدامات اشتباه در چند سال گذشته که منجر به تشدید کانون های ریزگردها شده است ، گفت: بسیاری از بحران ها ناشی از کارهای اشتباهی است که ظرف 10 سال گذشته صورت گرفته و برای بر طرف شدن آن همه دستگاه ها باید پای کار بیایند.  مهار کانون های داخلی ریزگرد به صورت روتین 20 سال طول می کشد اما با یک کار جهادی و قرارگاهی می توان تا 5 سال آینده همه کانون های داخلی ریزگردها را مهار کرد.
برچسب ها: بحران ، خوزستان ، شوشان
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۵
comment
comment
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
comment
0
0
comment سلام
این تقدیم به مردم رنج دیده خوزستان
امیدنزاد از لرستان
http://didbanelor.ir/?p=353
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
comment
0
0
comment این رو هم گردن آقای احمدی نژاد بندازید،بس کنید این همه فرافکنی رو،تا کی میخواهید بی تدبیری و بی تخصصی خودتان را گردن این و آن بندازید کمی به شعارهای خودتان عمل کنید ما هرچه از این دولت تدبیر و امید دیده ایم بی تدبیری بوده و نا امیدی
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
comment
0
0
comment سلام با ماندن [...]ودادن امارهای غلط وبزرگ بازهم این ریزگردها ازبین نخواهد رفت مگر نیروی جدید وتازه نفس
comment
آرش کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
comment
0
0
comment آری درسته!"بسیاری از بحران ها ناشی از کارهای اشتباهی است که ظرف 10 سال گذشته صورت گرفته" مخصوصاً در این چهار سال اخیر.
comment
آرش کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
comment
0
0
comment وقتی فرزندان خوزستان در پستهای بالا بلا نسبت سیب زمینی صفت باشند باید این بلاها بر مردم وارد شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار