اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
رئیس دانشگاه پیام نور بندر امام خمینی (ره) و هندیجان:
رئیس دانشگاه پیام نور بندر امام خمینی (ره) گفت: جشن بزرگ پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در سالن اجتماعات برگزار شد.
به گزارش شوشان از بندر هندیجان، جمال کاظمی اصل اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارکه فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور ۲۵۰ نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاه در سالن اجتماعات برگزار شد.


وی افزود: در این مراسم توکلی بینا از یاران باوفای حضرت امام خمینی (ره) و مسئول دفتر ایشان در پاریس، سید موسی بلادیان مسئول ستاد اقامه نماز استان خوزستان، علی گلمرادی نماینده مردم هندیجان، ماهشهر، بندر امام در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

رئیس دانشگاه پیام نور بندر امام خمینی (ره) و هندیجان بیان کرد: به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و هم‌زمان برای دومین بار جشن فارغ‌التحصیلی ۲۵۰ نفر از دانشجویان به همراه خانواده‌های آنان، کارکنان، اساتید و مسئولان در این دانشگاه برگزار شد.

وی گفت: همه ما باید راه امام و شهدا را ادامه داده چراکه اقتدار ایران اسلامی مدیون خون شهدای این مرزوبوم و خط امام خمینی (ره) است. علم در انقلاب اسلامی رشد هزاران برابری نسبت به رژیم گذشته داشته است.

کاظمی عنوان کرد: علی گلمرادی نماینده مجلس طی سخنانی ضمن حمایت از دانشگاه از پیگیری مشکلات آن خبر داده و خواستار کارآفرینی دانشگاه شده است. نماینده مجلس در تماس تلفنی با شهردار هندیجان خواستار آسفالت فوری مسیر دانشگاه پیام نور هندیجان شد تا از این وضعیت نا به هنجار خارج شود.

وی افزود: در این مراسم به سه تن از خانواده‌های معظم شهدا که تاریخ تولد فرزند شهیدشان مقارن امروز بود هدایایی از سوی دانشگاه به‌رسم یادبود اهدا شد. در ادامه توکلی بینا رئیس دفتر امام در پاریس خاطراتی از ایام مبارزاتی ایشان بیان کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور بندر امام خمینی (ره) و هندیجان بیان کرد: در این مراسم از آتش‌نشانان بندر امام خمینی (ره) به یاد شهدای حماسه‌ساز ساختمان پلاسکو که در جمع دانشجویان حضور پیداکرده بودند تجلیل شد.

وی گفت: از شهردار و اعضای شورای شهر بندر امام خمینی (ره) که در این سال‌ها از دانشگاه حمایت کردند و در همه مراحل، مشکلات همراه ما بوردند و کمک‌های شایانی به عرصه علم و ادب داشتند تقدیر و تشکر می‌کنم.

/گزارش از صادقی/

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار