اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
رییس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خوزستان در گفتگو با شوشان
اين بي انصافي است كه در مشكلات پيش آمده ، استاندار را مقصر جلوه مي دهند. استاندار و تيم استانداري شبانه روز در حال تلاش براي حل مشكلات هستند.
محمد كيانوش راد رییس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خوزستان در گفتگو با شوشان گفت: مسولان استان شبانه روز، در حال تلاش براي حل مشكلات پيش آمده هستند. اين بي انصافي است كه در مشكلات پيش آمده ، استاندار  را مقصر جلوه مي دهند. استاندار و تيم استانداري شبانه روز در حال تلاش براي حل مشكلات هستند.

وی افزود: بايد دقت كرد، برخورد مسئولان تاكنون با تجمعات صبورانه و مدبرانه بوده و نبايد سخني گفت كه مردم را مقصر جلوه بدهد.

کیانوش راد گفت: خوزستان پس از جنگ هنوز نتوانسته روي پاي خود بايستد. بي توجهي مسولان كشوري و فقدان همگرايي در ميان نخبگان و مسولان استان يكي از دلايل اين عقب ماندگي هاست.

وی افزود: مردم خوزستان ، متوجه برخي تحريكات هستند. حرف مردم روشن و مشخص است. مردم مي گويند به داد خوزستان برسيد. اين حرفي كاملا درست است و همه فعالان سياسي و احزاب ، با گرايشات مختلف سياسي ، حرف حقي را مي زنند.


کیانوش راد گفت: دولت تدبير و اميد ، با تمام توان در فكر حل مشكلات است و حضور وزراي مختلف ، با دستور ويژه ريس جمهور گوياي همين است. نبايد  مشكلات چندين ساله را به گردن استاندار انداخت. بايد بفوريت به حل  مساله قطع مكررآب و برق اقدام كرد و دولت ، با مشاركت و اطلاع رساني به موقع با فعالان محيط زيستي ، مردم را مطمن كند كه براي حل مساله ريزگردها ، عملا كار را شروع كرده است.

وی ادامه داد: حضور وزير جهادكشاورزي و آغاز كار نهال كاري در بخش جنوب شرقي اهواز كه يكي از كانون هاي اصلي بحراني در داخل كشور است ، اميدوار كننده است. اكنون همه مسولان استاني و كشوري بسيج شده اند تا راه حل هاي كوتاه مدت  رفع بحران را بيابند.

  محمد كيانوش راد در رابطه با تجمعات و اعتراضات صورت گرفته ، گفت: اعتراض حق مردم است ، و مردم حق دارند اعتراض و تجمع كنند ، اما خود مردم هم متوجه تحركات سياسي و بعضا جناحي هم هستند. و در استان حساس خوزستان اجازه تحركات افراطي را نكي دهند.

وی در پایان با بیان اینکه خوزستان از منظر ملي نياز به توجه دارد ، گفت: خوشبختانه جناح هاي سياسي مخالف دولت هم در خوزستان اين امر توجه دارند كه مشكل را شكل جناحي و براي تسويه حساب با اين يا آن فرد درنياورند.

برچسب ها: بحران ، خوزستان ، شوشان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار