اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱
انتقاد مدیرکل سابق منابع طبیعی خوزستان در جلسه تودیع و معارفه:
بذرکار: برای جابجایی مدیران سازمان های حرفه ای ارزیابی دارند و بعد از بیان اشکالات به مدیرکل می گویند به این دلایل باید بروی ولی وقتی من سوال کردم چرا، هیچ پاسخی دریافت نکردم و فقط اعلام کردند که مصلحت است.
شوشان: مدیرکل سابق منابع طبیعی استان خوزستان گفت: درخشان ترین عملکرد مقابله با ریزگردها را منابع طبیعی خوزستان داشته و در هیچ جای کشور همزمان هشت هزار هکتار کار بیولوژیکی انجام نشده است.

 شهریار بذرکار پیش از ظهر امروز در مراسم مراسم تودیع خود اظهار کرد: از تمامی کارشناسانی که در این مدت کمک کردند تا حرکتی که شروع کردیم را پیش ببریم، تقدیر و تشکر می کنم.


وی با اشاره به اینکه خاکریز اول مبارزه با مسائلی مانند گرد و خاک شهرستان ها است، گفت: تغییر مدیریت یک مسئله طبیعی است و از روز آمدن در این سالن تصور خروج از مسند را داشتم ولی خوشحالم که هرگز حتی لحظه ای فرصت ارائه شده به من را با وجود نداشتن هیچ حامی و جریان سیاسی، از دست ندادم. درخشان ترین عملکرد در مقابله با ریزگردها را منابع طبیعی خوزستان داشته است و در هیچ جای کشور همزمان هشت هزار هکتار کار بیولوژیکی انجام نشده است.

مدیرکل سابق منابع طبیعی استان خوزستان عنوان کرد: برای جابجایی مدیران سازمان های حرفه ای ارزیابی دارند و بعد از بیان اشکالات به مدیرکل می گویند به این دلایل باید بروی ولی وقتی من سوال کردم چرا، هیچ پاسخی دریافت نکردم و فقط اعلام کردند که مصلحت است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار