اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹
سرمربی تیم فوتبال الفتح عربستان:
سرمربی تیم فوتبال الفتح عربستان گفت:آماده بازی با استقلال خوزستان هستیم و می دانیم که حریف تیم خوب و خطرناکی است
به گزارش ایرنا، فتحی الجبال در کنفرانس خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان با بیان این که شروع هر تورنمنتی همواره سخت و دشوار است، اظهار کرد: شناخت بسیار خوبی از نماینده ایران داریم و با علم به این موضوع وارد زمین می شویم.
سرمربی تیم فوتبال الفتح عربستان با اشاره به این که نقاط ضعف و قوت استقلال را به خوبی می دانیم افزود: بی شک هر تیمی که کمتر اشتباه کند موفق تر خواهد بود که امیدوارم این اتفاق برای ما رخ دهد.
وی با بیان این که در مقابل استقلال خوزستان به غیر از برد به چیز دیگری فکر نمی کنیم افزود: می خواهیم با کسب سه امتیاز شروع خوبی در این مسابقات داشته باشیم و هواداران خود را خوشحال کنیم.
الجبال عنوان کرد: به خوبی می دانیم که حریف قهرمان ایران است و باید قدر فرصت های خود را بدانیم، دوست نداریم مانند دوره قبل هوادارانمان را ناراحت و غمگین کنیم.
وی تصریح کرد: خوشبختانه بازیکن مصدوم و محرومی نداریم و آماده بازی با استقلال خوزستان هستیم، قطعا اگر تمرکز لازم را در زمین داشته باشیم می توانیم سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.
سرمربی تیم فوتبال الفتح عربستان در پایان گفت: در تیم ما همه چیز خوب پیش می رود فقط باید منتظر بازی فردا بود که چه نتیجه ای رقم می خورد امیدوارم ما پیروز میدان شویم.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و الفتح عربستان ساعت 15 به وقت محلی روز دوشنبه 2 اسفندماه در مسقط عمان برگزار می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار