شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
شب گذشته جلسه ای تحت عنوان "نشست اصلاح طلبان بختیاری با استاندار خوزستان" برگزار شد. با نگاهی گذار به برخی از حاضرین در این نشست...


شوشان: شب گذشته جلسه ای تحت عنوان "نشست اصلاح طلبان بختیاری با استاندار خوزستان" برگزار شد. با نگاهی گذار به برخی از حاضرین در این نشست ، جلسه اخیر استاندار را باید جلسه با تعداد محدودی از فعالین سیاسی و اجتماعی بختیاری خواند نه اصلاح طلب ، چرا که در بین آنان چهره های اصولگرا و حتی مخالفین دولت نیز حضور داشتند و اكثر فعالين سياسي ، اجتماعي شاخص و شناخته شده اين طيف اطلاع چنداني از برگزاري چنين نشستي نداشتند.

شايد اين انتظار از استاندار خوزستان يا مجموعه هماهنگي دفتر وي يا حوزه معاونت سياسي اجتماعي استانداري ، مي رفت كه جهت برگزاري جلسه تحت اين عنوان با تدبير بيشتري اقدام مي شد. اگر قرار به برگزاري چنين نشستي براي فعالين سياسي اصلاح طلب بختياري استان خوزستان بود ، مي طلبيد كه بمانند نشست شوراي مشترك فعالين عرب خوزستان با استاندار كه طي آن علي رغم دارا بودن برخي اختلافات در بين خود اعضاي شوراي مشترك با يكديگر، در نشست مذكور از همه نظرات و ديدگاه هاي فعالين عرب تحت نام مشترك سود جسته شده بود و در نشست شان با نماينده عالي دولت در استان بسيار بايسته عمل كردند ، اقدام می شد ؛ امري كه در نشست شب گذشته به آن بي توجهي كامل شد!

شايد اگر با تدبير بهتري عمل شده بود اين نشست شامل حضور اكثر چهره هاي شاخص و شناخته شده فعالين سياسي و اجتماعي بختياري مي شد و محوريت و گردانندگي آن به عهده تعداد اندكي گذاشته نمي شد كه آنان نيز بتوانند مطابق ميل خود اقدام به گردآوري جمعي از نزديكان و حتي برخي مخالفان دولت و فعالين فضاي مجازي استان كه عليه اقدامات دكتر روحاني رییس جمهوری فعال هستند، نمايند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار