اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
فرماندار شهرستان دشت آزادگان در نخستین نشست ستاد انتخابات این شهرستان اعضای این ستاد را معرفی کرد.

نادر عمیدزاده دوشنبه در نشست ستاد انتخابات این شهرستان با اشاره به اهمیت پیش رو گفت: باید همه اقدام ها و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در این شهرستان مرزی اندیشیده شود. وی افزود: برای برپایی انتخاباتی پرشور و نشاط باید از همه ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی این شهرستان استفاده کرد.

فرماندار شهرستان دشت آزادگان افزود :برنامه ریزی منسجم نقش مهمی در تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات آینده دارد و در این راستا باید همه دستگاههای اجرایی و اداری امکانات خود را برای پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری از فرایند انتخابات بسیج کنند. 

در این نشست سید فرید سماک به عنوان رئیس ستاد انتخابات ، عبدالواحد مرمزی به عنوان مسئول کمیته پشتیبانی ، محمود مرمزی به عنوان دبیر ستاد ، سیدعیسی چاوشیان به عنوان مسئول کمیته حراست و استعلامات ، امیر سبحانی به عنوان مسئول کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ، حیدر بهجوج به عنوان مسئول کمیته فناوری اطلاعات ، عارف مزرعه به عنوان مسئول کمیته اداری و مالی و سیدمهدی موسوی به عنوان مسئول کمیته حقوقی معرفی شدند.
 
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29اردیبهشت ماه به صورت همزمان برگزار می شود.

ستاد انتخابات استان خوزستان بهمن ماه بر اساس برنامه تقویمی وزارت کشور فعالیت خود را آغاز کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار