اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
نماینده مشهد و کلات در مجلس گفت: اسلام آمریکایی به دنبال تبدیل جریان امامت به سلطنت است و اگر صد گام لازم بوده است برای این قصه گام بردارد 80 گام برداشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کریمی قدوسی، نماینده مشهد و کلات ظهر دیروز در خطبه‌های پیش از نماز جمعه  مشهد مقدس اظهار داشت: علی بن ابیطالب امام برحق زمان قرار بود در تداوم رسالت، نهضت بزرگ و انقلاب اسلامی را هدایت کند تا اهداف اسلام جهانگیر شود.

وی ادامه داد: در فرازی امیر مؤمنان ریشه مصیبت و رمز شهادت فاطمه زهرا خطبه 217 اشاره می‌کند قریش حزب حداکثری تشکیل دادند و گفتند بد از آن این بود که گفتند اگر توان گرفتن حق‌داری را بگیر، این همانند برخی زخم‌زبان‌هایی است که امروز در مراودات خود با برخی آن را می‌شنویم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دفاع از ولایت در یک نفر در خانواده حضرت علی منحصر شده بود که حضرت زهرا سلام‌الله‌علیه بودند درحالی‌که  ابوذر مقداد و سلمان هم بودند اما در حکومت‌نظامی گیر کردند.

وی ادامه داد: بعد از 1400 سال از فاجعه‌ای که در مدینه رخ داد نظام سلطه در ایران حکومت‌نظامی اعلام کردند تا بریزند امام را به قتل برسانند و شاگردان او را هم دستگیر و ریشه انقلاب را بکنند اما بافرمان ریختن مردم به خیابان‌ها از تکرار فاجعه حکومت‌نظامی جلوگیری کردند تا انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

کریمی قدوسی تأکید کرد: نبودن مسلمین  در میدان یکی از مشکلات دوران امام علی بود و امروز از مشکلات جامعه مسلمین است.

وی ادامه داد: فرمان امام راحل این بود که باید وسط میدان باشید تا فضیلت‌های انقلاب اسلامی حفظ شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: دستاوردی که انقلاب داشت و ما تربیت کرد موضع گرفتن و بر خواستن بود، اگر انقلاب دچار انحراف شد فریاد بزنید تا قدرت بگیرید.

وی بابیان اینکه قدرت انقلاب اسلامی در منطق جمهوری اسلامی است، افزود: موشک و اسلحه برای دفاع است مابقی هرچه باشد ناشی از فرهنگ و منطق است و هر کس مقابل روشنی و منطق ملت به ایستد به‌تنهایی فاطمه زهرا (س) در این زمان عصر کمک می‌کند و برای تکرار آن فاجعه زمینه‌سازی می‌کند.

کریمی قدوسی بیان داشت: عناصر انقلاب و مردم خودجوش همیشه وسط میدان بودند تا تکلیف خود را نسبت به این نظام عظیم انقلابی پیاده کنند اما از روز اول جریانی مقابل این جریان صف کشید به‌طوری‌که بازرگان به امام گفت گمان نمی‌کنم انقلاب ادامه یابد و مقابل امریکا بتوانیم به ایستد اما امام گفت هنوز ابتدای راه است و بازرگان استعفا داد، اگر چالشی را هم‌اکنون می‌بینید ادامه همان جریان غرب‌گرا است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بابیان اینکه رمز عبور آن‌ها اعتدال است که ریشه انحراف است، گفت: جریان غرب‌گرا در 38 سال بیکار نبوده است و همان جوری که لحظه انحراف در صدر اسلام آن‌گونه رقم خورد که مردم را از صحنه بیرون کردند.

وی ادامه داد: امام خمینی هر جا صحبت از اسلام اعتدالی شد اسلام آمریکایی را مطرح کردند و هر جا اعتدال را شنیدید بدانید اسلام آمریکایی در کار است و صدها سند در این چند سال اخیر هم دیده‌اید.

کریمی قدوسی بیان داشت: جالب آن است که کسانی که منشأ انحراف بودند در کنار صاحب رسالت انقلاب دفن شده‌اند تا مسلمانان هر جا نام پیامبر را می‌شنوند  نام آن را از یاد نبرند اما دیدیم در کشور ما هم همین اتفاق افتاده است.

وی تأکید کرد: اسلام آمریکایی به دنبال تبدیل جریان امامت به سلطنت است و اگر صد گام لازم بوده است برای این قصه گام بردارد 80 گام برداشته است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت:  جریان اعتدال به دنبال براندازی نظام دینی بودند، مظهر آن فتنه 88 بود که ولی امر مسلمین گفت این‌ها می‌خواند نظام اسلامی را به‌زانو دربیاورند. فتنه 88 کودتای پیچیده سیاسی بود و رهبران  فتنه مورد رجوع برخی نمایندگان مجلس کنونی شده است.

وی در واکنش به واژه آشتی ملی گفت: مگر این کشور قبایلی و طوایف کشور جنگ‌زده است؟ در این کشور ولایت‌فقیه حکومت الهی را مدیریت کرده و مهم‌ترین رسالت آن حفظ وحدت اسلام است.

کریمی قدوسی ادامه داد: دوران نهج‌البلاغه است، دنبال تجزیه قدرت رهبری بودند که سرنگونی و مدریت او را طرح‌ریزی کرده بودند در این دوران هم 9 خرداد در نظر بگیرد تا قائله‌های دیگر که زمزمه شده است رهبری به‌تنهایی نمی‌تواند کشور را اداره کند و شورای رهبری تشکیل دهد.

وی تصریح کرد: ترویج ولنگاری فرهنگی  را کردند تا فرهنگ شهادت و بصیرت را تضعیف کنند و کداخد پرستی مقابل استکبارستیزی و شیطان بزرگ را مطرح کردند و ریشه آن گرفتن غیرت مبارزه با استکبار جهانی بود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: جریان اسلام ناب جریان تربیت رهبران بسیجی بود از خاک این کشور تا سید حسن نصرالله‌ها ، عماد مغنیه‌ها، عبدالملک الحوثی، شیخ نمر و زکزاکی ها و مقابل آن مدیران غرب‌گرا ، تجمل‌پرست و متکبر است.

وی ادامه داد: تشکیل احزاب قدرت و فامیل‌های ثروت در برابر تفکر و تشکل‌های حزب‌اللهی و بسیجی که نشانه‌ای از آن را می‌توان حزب کارگزاران و حزب مشارکت دانست.

کریمی قدوسی افزود: عده‌ای شرکت‌های فراملی راه‌اندازی کردند و هنوز هم در شرکت نفت و جایگاه‌های بنزین دارند همین‌ها پیاده‌نظام دشمن در فتنه سال 88 بودند.

وی خاطرنشان کرد: اتکا به دیپلمات‌های پنهان در دستگیری 88 مشخص شد که مک فارلین 1 و 2 همچنین باند نیویورکی‌ها بخشی دیگر از برنامه آن‌ها بوده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: جدیداً می‌خواستند 4 هزار جوان را هدایت‌شده به آلمان بفرستند تلاش کردند اما سیستم‌های اطلاعاتی جلوی آن‌ها را گرفتند این‌ها همان نخبگانی بودند که برخی مقابل جریان حزب‌اللهی می‌خواستند باشند.

کریمی قدوسی ادامه داد: چرا در یک دولت فاطمی باید جریان انحرافی باشد به‌جز دولت نهم در باقی دولت‌ها به‌جز وزارت‌ها قالبا انحرافی بود و همه این مشکلات اقتصادی نتیجه آن است.

وی افزود: جریان اسلام آمریکایی فقط به دنبال جلب نیرو برای خود نبوده بلکه سعی کرده جریان انقلابی را از میدان بیرون کند لذا سراغ علما و فرمانده‌های نیروهای مسلح و سپاه می‌روند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: وزارت اطلاعات را آلوده مسائل اقتصادی کردند این چتری که باید بالای سر نظام باشد رهبری و فاطمی را درگیر کردند ولی بجای ریزش‌ها رویش‌هایی به وجود آمد.

وی ادامه داد: جریان انحرافی و اسلام آمریکایی در اختلافی که با رهبری داشتند طبق گفته آیت‌الله طبسی به بنده این بود که آن‌ها می‌خواستند تعیین‌کننده روی  باشند بود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: برجام مصداقی است هرکجا تبعیت به امر ولی بود به پیروزی  رسیده است، در شرایطی که می‌توانستند صد در صد شرایط را در چارچوب خط قرمز می‌توانستند بگیرند به قول شفاهی دل بستند.

وی تأکید کرد: بعد از برجام امریکا یک تحریم را هم لغو نکرده تعلیق کرده اما آن‌هم برای 120 روز که باید رئیس‌جمهور تعلیق آن را تمدید کند.

کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: استحاله دیپلماسی انقلابی  و تبدیل آن به دیپلماسی التماسی باعث شده است که برخی افراد علی‌رغم موفق نشدن بازهم برخی را متهم به انتشار اخبار کذب کنند.

وی در انتها گفت: آینده اسلام آن‌قدر درخشان است و رهبر معظم انقلاب در دیدار خرداد امسال رهبری گفتند رئیس‌جمهوری امریکا در 4 سال آینده آن کشور را به زمین می‌زند و بشارت بزرگ همین نابودی استکبار جهانی است.
برچسب ها: کریمی قدوسی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار