اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
هفتمین مرکز نمایش فیلم‌های کودکان و نوجوانان «سینما کانون» استان خوزستان، در قالب طرح «کانون نمایش» صبح 16 اسفندماه با حضور مسئولین استانی در شهرستان امیدیه افتتاح می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، هفتمین «سینما کانون» استان خوزستان، به مساحت 177 مترمربع با گنجایش 166 صندلی ساعت 10 صبح سه‌شنبه 16 اسفندماه در امیدیه انتهای بازار مهاجرین، روبروی منازل فرهنگیان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک امیدیه با حضور مسئولین استانی شروع به کار خواهد کرد.

در «سینما کانون»، فیلم‌های سینمایی، کوتاه، نیمه بلند و پویانمایی تولید شده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اکران می‌شوند و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، «سینما کانون»، در دو نوبت صبح ساعت 9 و 10:30 ویژه دانش آموزان مدارس و عصر در دو سانس 15 و 17 میزبان کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آن‌ها خواهد بود.

برنامه‌ی اکران‌ها فیلم‌ها در سینما کانون از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان بسته شده است و طبق برنامه‌ریزی با نمایش فیلم‌ها در خدمت کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آن‌ها خواهد بود.

گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان از ابتدای سال 1395 تاکنون 6 سینمای کودک و نوجوان تجهیز و در شهرهای اهواز، اندیمشک، آبادان، خرمشهر، سوسنگرد و دزفول در قالب طرح «کانون نمایش» راه‌اندازی کرده است و با آغاز به کار این سینما در شهرستان امیدیه تعداد این سینماها را به عدد 7 می‌رساند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار