شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷
آئین بهره برداری 21 فضاهای در بخش غیزانیه / مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان : برچیده شدن مدارس کانکسی در روستاهای غیزانیه / مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان: تحقق وعده استاندار در غیزانیه / مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز: خیرین مدرسه ساز اهدا گر روشنایی هستند/ بخشدار غیزانیه : 20 مدرسه دیگر در بخش غیزانیه اهواز در دست ساخت است
آئین بهره برداری 21 فضاهای آموزشی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، مدیر کل نوسازی، توسعه ...

شوشان: آئین بهره برداری 21 فضاهای آموزشی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، مدیر عامل شرکت نفت و گاز مارون ، بخشدار غیزانیه و جمعی از مسئولان استانی به صورت نمادین در روستای حلوه جامع در بخش غیزانیه اهواز برگزار شد.

به گزارش شوشان ، احداث این فضاهای آموزشی سه ماه طول کشیده است و صبح امروز با انجام یک مراسم نمادین در روستای حلوه جامع از این مدارس بهره برداری شد. اعتبار ساخت این فضاهای آموزشی که هر کدام دارای 110متر مربع است، 20 میلیارد ریال برآورد شده که از محل کمک موسسه علمی آموزشی قلم چی و اعتبارات ملی تامین شده است.

بخشدار غیزانیه :  
20مدرسه دیگر در بخش غیزانیه اهواز در دست ساخت است

شاهین هاشمی بخشدار غیزانیه در آیین افتتاحیه این پروژه با تقدیر و تشکر از خیرین و دستگاه های ذیربط در اجرای این پروژه ها گفت: 20مدرسه دیگر در بخش غیزانیه اهواز در دست ساخت است که 10مدرسه از این تعداد را شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تامین اعتبار کرده است.

بخشدار غیزانیه افزود: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و حمایت هایی که هم در دوره ی استاندار سابق و بویژه در حال حاضر دکتر شریعتی استاندار خوزستان به بخش آموزش و تعلیم در روستاها داشتند، استارت مدرسه سازی در این بخش که دارای 20مدرسه کانکسی بود زده شد،که امروز شاهد افتتاح این پروژه ها هستیم.

هاشمی ادامه داد: علاوه بر این مدارس,مدارسی دیگر در بخش غیزانیه وجود داردکه نیاز مند تعمیر و بازسازی هستند و البته قدمهای خوبی برداشته شده است که احداث 5 مدرسه دیگر در روستای این بخش در دست اجراست که تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه بخش غیزانیه اهواز با دارا بودن 25هزار نفرجمعیت و 80روستا، بزرگترین بخش شهرستان اهواز می باشد، گفت:این بخش محرومیت زیادی دارد و این در حای است که از لحاظ آب شرب بیش از 40روستای این بخش مشکل کم آبی دارند وراه های روستایی این بخش نیز وضعیت نامناسبی دارند.

بخشدار غیزانیه افزود: طرح جامع آبرسانی به این بخش تهیه شده و درحال آماده سازی است و بزودی اجرایی خواهد شد و در بخش راه ها نیز پیگیری های خوبی صورت گرفته شده است. 

هاشمی افزود: در دولت تدبیر و امید بویژه در دوسال اخیر دربخش غیزانیه 25 روستا دارای فضای آموزشی و مدرسه نوساز شدند و در آینده نزدیک کار ساخت 5 مدرسه در روستاهای این بخش اجرایی خواهد شد و 2 مدرسه هم در حال تعمیر اساسی هستند.
وی ادامه داد: درمجموع 32 روستا دارای فضای آموزشی جدید می شوند که از آن می توان بعنوان یک تحول عمرانی و آموزشی در استان و کشور یاد کرد.

بخشدار غیزانیه درپایان از خیرین مدرسه ساز بویژه بویژه بنیاد علمی قلم چی ،شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون،اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و نیز حمایت های ارزانی بیرگانی فرماندار و شریعتی استاندار تشکر و قدردانی کرد.
 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان :
برچیده شدن مدارس کانکسی در روستاهای غیزانیه

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مدارس کانکسی در مناطق روستایی بخش غیزانیه با افتتاح 21 فضای آموزشی ایمن برچیده شد. محمد تقی زاده در حاشیه افتتاح 21 فضای آموزشی در مناطق روستایی اهواز اظهار کرد:جمع آوری 300 کلاس کانکسی ،یکی از برنامه هایی بود که در ابتدای سال تحصیلی دنبال شد و امروزبا افتتاح این فضاهای آموزشی، موفق شدیم تعداد زیادی از کلاس های کانکسی را تبدیل به کلاس های درس استاندارد و ایمن کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اظهار اینکه ساخت و تجهیز این فضاهای آموزشی با همکاری خیرین مدرسه ساز انجام شده است، گفت: اقدامی که امروز توسط خیرین مدرسه ساز صورت گرفته است تجسم مفهوم واقعی «عدالت آموزشی» است و سرنوشت و آینده دانش آموزان این سرزمین را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی با اشاره به کیفیت بالای  21 فضای آموزشی احداث شده در روستاهای غیزانیه، گفت: زمانی جامعه دچار تغییر  و تحول می شود که آموزش و پرورش تکامل پیدا کند و کشوری که آموزش و پرورش را به اولویت اول خود تبدیل کند، می تواند راه توسعه و پیشرفت را بپیماید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان:
تحقق وعده استاندار خوزستان در غیزانیه با افتتاح 21 فضای آموزشی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان اظهار کرد: افتتاح 21 فضای آموزشی در راستای انجام دستور استاندار مبنی بر برچیده شدن مدارس کانکسی صورت گرفت.
رضا رضایی گفت: پیرو دستور استاندار خوزستان مبنی برچیده شدن مدارس کانکسی تا پایان سال 96 ، امروز اقدامات اولیه برای جمع آوری مدارس کانکسی شهرستان اهواز در بخش غیزانیه انجام شد.

وی با اشاره به افتتاح 21 فضای آموزشی در 20 منطقه روستایی، گفت:  با انجام این کار مدارس ایمن و استاندارد، جایگزین مدارس کانکسی شدند. رضایی گفت: 8 مدرسه دیگر نیز در بخش غیزانیه در حال ساخت است و بر این اساس در این بخش به صورت کامل مدارس کانکسی جمع آوری شدند.

وی با اظهار اینکه بخشی از هزینه های ساخت این فضاهای آموزشی توسط بنیاد علمی، آموزشی قلمچی تامین اعتبار شد ،اضافه کرد: این پروژه در قالب 32 کلاس درس با زیر بنای 2 هزار متر مربع  ساخته و تجهیز شده که در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز:
خیرین مدرسه ساز اهدا گر روشنایی هستند

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در مراسم افتتاح 21 فضای آموزشی در مناطق روستایی اهواز خیرین مدرسه ساز را اهدا گر روشنایی دانست.

نورعلی رئیسی در مراسم افتتاح نمادین 21 فضای آموزشی در بخش غیزانیه اهواز با تشکر از بنیاد خیر ساز علمی، آموزشی قلمچی برای مشارکت در ساخت این فضاهای آموزشی ،اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز با انجام کار خیر مدرسه سازی، به  مناطق محروم  روشنایی اهدا می کنند.

وی ساخت مدرسه در روستاها را گامی در راستای گسترش علم عنوان کرد و گفت: خیرین مدرسه ساز با این کار امکان تحصیل را برای دانش آموزانی که از این نعمت بی بهره هستند، فراهم می آورند.





نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار