شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
کاشت 1500 نهال در خرمشهر با کمک شهروندان در هفته درختکاری
رکورد غرس بیشترین تعداد نهال در یک روز با کمک شهروندان ، کارکنان و مسولین لشکری و کشوری ، فرهنگیان و دانش آموزان در خرمشهر ثبت شد.
 شوشان : درپی دعوت عمومی شهرداری خرمشهر و تشریک مساعی ستاد مردمی روز درختکاری برای ثبت رکورد کاشت بیشترین تعداد نهال در خرمشهر، جمع کثیری از شهروندان ، دانش آموزان ، هنرمندان ورزشکاران و دیگر اقشار خرمشهری  با حضور در مکان های اختصاص یافته دست به این اقدام جالب زدند. 
شهرداری خرمشهر با اختصاص 1500 اصله نهال از انواع برهان ، شاهپسند و.... و دعوت عمومی از مردم برای مشارکت در کاشت آنها در پانزدهم اسفند ماه سال جاری مصادف با هفته ی درخت کاری توانست از همت و احساس مسولیت شهروندان برای انجام حرکتی فرهنگی کمک بگیرد .

شهروندان و دانش آموزان مشتاق خرمشهری راس ساعت 9 صبح روز یکشنبه پانزدهم اسفندماه با حضور در سه محور مشخص طورهمزمان در کاشت نهال ها مشارکت کردند. 

محور اول : خرمشهر پارک مالیات جنب میدان عشایر
محور دوم : خرمشهر میدان مرزداران جنب پلیس راه
محور سوم : خرمشهر جنب گلزار شهدا

شهردار ، ریاست آموزش و پرورش ، جمعی از طلاب حوزه علمیه  ، کارکنان ادارات مختلف و نهادهای غیردولتی و جمع کثیری از فرهنگیان و دانش آموزان  و نیروهای نظامی در این حرکت جعی و عام المنفعه مشارکت کردند.

این برنامه که از چند روز قبل با کمک فضای مجازی به اطلاع عموم مردم رسیده بود با کاشت تمامی نهالها در همان روز به اتمام رسید . 


گزارش و عکس : عباس مدحجی








نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار