شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
رئیس انجمن اسلامی معلمان اهواز در گفتگو با شوشان: ترکیب هیئت رئیسه انجمن اسلامی معلمان اهواز تعیین شد


شوشان: علی حسن فرد بابلی رئیس انجمن اسلامی معلمان اهواز گفت: انجمن اسلامی معلمان در ابتدای سال  56 با هسته اولیه شهیدان رجایی، باهنر و بهشتی تاسیس شد  و در سال 1370 در وزارت کشور به ثبت رسید.

وی گفت: این تشکل از قدیمی ترین تشکل های اسلامی پس از انقلاب است که به عنوان تشکلی مستقل و فراگیر با محوریت فعالیت های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و صنفی با فرار و نشیب های فراوان در برهه های مختلف پس از انقلاب به حیات سیاسی واجتماعی خود ادامه داد.

این فعال سیاسی با اشاره به تاثیرگذار بودن فعالیت های انجمن اسلامی معلمان، خاطر نشان کرد: در این برهه حساس تاریخی انجمن در کمال نشاط سیاسی به حیات اجتماعی خود ادامه می دهد و به عنوان کنشگر فعال همراه و همدوش جبهه اصلاح طلب وعدالتخواه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های بلند معمارکبیر انقلاب ، امام خمینی (ره) و درراستای منافع ملت به ویژه جامعه بزرگ فرهنگیان  به عنوان موتور محرکه توسعه وپیشرفت هر کشور و در اردوگاه اندیشه های اصلاح طلبانه حرکت می کند وب ه اصلاحات ایمان و باوری عمیق دارد.

بابلی در خصوص انتخابات انجمن اسلامی معلمان اهواز اظهار کرد: انتخابات انجمن اسلامی معلمان اهواز مانند سایر شهرهای استان و کشور هر دوسال یکبار انجام می شود و منتخبین خود را به افکار عمومی معرفی می کند.

وی اضافه کرد: پس از فرآیند عمومی انتخابات اهواز 15نفر از اعضا که بیشترین رای ماخوذه را کسب کردند به عنوان منتخبین جهت تعیین هیات رییسه تشکیل جلسه دادند که با رای اعتماد عزیزان اینجانب به عنوان رئیس انجمن و سیدجاسم موسوی اصل بعنوان نایب رییس ، نوید طلاوری و بیژن شیرالی بعنوان دبیراول و دوم و هم چنین مهدی قنواتی به عنوان خزانه داری انتخاب شدند.
رئیس انجمن اسلامی معلمان اهواز در پایان گفت: انشاالله در جلسه بعد مسئولین کمیته ها مشخص  می شوند و درخصوص کلیات برنامه وفعالیت های دوساله تصمیم گیری خواهد شد.



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار