شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
 سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام گفت: بی شک به دنبال تکرار قهرمانی در رقابت های غرب آسیا هستیم اما باید کم اشتباه و خوب ظاهر شویم.

مهران شاهین‌طبع پیش از حضور در رقابت های غرب آسیا روز پنجشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در گروه بسیار سختی قرار گرفتیم و باید هوشیار باشیم تا بتوانیم مسیر قهرمانی را طی کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام افزود: بدون شک الریاض لبنان و پالایش نفت تیم های خوبی هستند ولی بعید می دانم نماینده فلسطین در حد و اندازه تیم های دیگر گروه باشد. وی در خصوص جذب بازیکن جدید به تیمش گفت: اگرچه مهدی کامرانی که بازیکنان آزاد بوده با تیم در حال تمرین کردن است اما هنوز مشخص نیست که به ترکیب تیم اضافه شود هر چند که او بازیکن با تجربه و خوبی است و می تواند به تیم کمک کند.

شاهین‌طبع در خصوص بازی اول تیمش مقابل الریاض لبنان گفت: الریاض سابقه باشگاه داری و تیم داری بسیاری در بسکتبال دارد و.جز بهترین تیم های آسیا و کشورهای عربی است. قطعا بازی بسیار دشواری مقابل این تیم خواهیم داشت.

وی ادامه داد: اگر چه سال گذشته تیم الریاض را شکست دادیم اما باید گفت که آن ها تیم با تجربه و هماهنگی هستند و نباید تصور کرد چون سال قبل این تیم را شکست دادیم باز هم پیروز میدان هستیم. امیدوارم که امسال نیز بازی خوبی در مقابل آن ها ارائه داده و این تیم را شکست دهیم.

سرمربی تیم پتروشیمی بندر امام افزود: اگر بچه های ما در روزهای خوبی خود باشند و کم اشتباه ظاهر شوند می توانیم با تمرکز و مدیریت خوب قهرمانی سال گذشته را تکرار کنیم.

وی در خصوص هم گروه شدن با تیم هم استانی پالایش نفت آبادان گفت: مشخصا پالایش نفت تیم بسیار خوبی بوده و در لیگ نتایج بسیار خوبی کسب کرده است و از این تیم شناخت کافی را داریم اما در بازی های غرب آسیا با تجربه تر هستیم و متفاوت از بازی های لیگ مقابل این تیم ظاهر می شویم. نفت و شیمیدر هر 2 نماینده ایران بوده و امیدوارم که در این رقابت ها نتایج خوبی کسب کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار