شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز:
بحران اخیر خوزستان چالشی جدی ایجاد کرد . بنابراین ضرورت بررسی ملی و منطقه ای برای این معضلات حیاتی و ضروری است.
 

شوشان: نشست هم اندیشی انتقال آب بین حوضه ای با حضور استاندار خوزستان، یوسفی نماینده مردم اهواز،  ناصری نژاد رییس مجمع نمایندگان خوزستان، رییس جهاد کشاورزی استان خوزستان، رییس دانشگاه شهید چمران اهواز، قمشی مشاور استاندار ، مدیرکل محیط زیست ، جمعی از اساتید دانشگاه شهید چمران و دانشگاه های اصفهان و شهرکرد در سالن جلسات مدیریت دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

به گزارش شوشان ، در ابتدای این نشست ، رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: بحران اخیر خوزستان چالشی جدی در سراسر کشور ایجاد کرد . بنابراین ضرورت بررسی ملی و منطقه ای برای این معضلات حیاتی و ضروری است. 

غلامحسین خواجه ادامه داد: بحث ، گفتگو و تبادل نظر می تواند به مسئولین کشور کمک کند تا راهکارهای مناسب را در اختیار داشته باشند و تصمیمات مناسب با توجه به این راهکارها اتخاذ نمایند.

وی اضافه کرد: دانشگاه شهید چمران بخصوص  دانشكده های علوم آب و مهندسی به دور از تعصبات منطقه ای نظراتش را درخصوص بحران اخیر اعلام کرد و انتظار می رود این نشست ها با تداومی که دارند پیشنهادات علمی و راهکارها را در اختیار مسئولین اجرایی کشور قرار دهند تا بتوانند با معضلات محیط زیستی مقابله و مبارزه کنند.


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار