شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز
امسال همچون گذشته این آمادگی را داریم که به بهترین شکل ممکن خدمات دارویی به زائران راهیان نور ارائه دهیم


شوشان: معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: امسال همچون گذشته هیچ‌گونه کمبود دارویی در استان نداریم و این آمادگی را داریم که به بهترین شکل ممکن خدمات دارویی به زائران راهیان نور ارائه دهیم

دکتر حسین برزگر معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: انتظارات داروسازان توسط سازمان‌های بیمه‌گر تحقق دکتر بزرگر: هیچ‌گونه کمبود دارویی در خوزستان نداریم نیافته و ارائه خدمات دارویی در استان خوزستان با قوت در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به فرمایشات دلسوزانه و  صریح مقام  معظم رهبری و  تاکیدات مکرر رئیس جمهور نسبت به شرایط خاص جوی که برای استان خوزستان ایجاد شد، متاسفانه سازمان‌های بیمه‌گر عملا انتظارات همکاران داروساز را برآوده نکرده‌اند.   

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به تحقق نیافتن انتظارات داروسازان گفت: به همین دلیل همکاران داروساز در داروخانه ها با مشکلات مضاعفی مواجه شدند که با تلاش مستمر و تحمل سختی‌ها ارایه خدمات دارویی در داروخانه‌ها بدون وقفه ادامه یافت.

وی با بیان اینکه از سازمان‌های بیمه‌گر در سطح ملی انتظار می‌رفت پرداخت‌های خود را به اسناد داروخانه‌ها به صورت ویژه ببیند، عنوان کرد: متاسفانه این انتظار محقق نشد و با وجود همه بی‌مهری‌ها با همت همه داروسازان، داروخانه‌ها در کنار سایر دستگاه‌های استان خوزستان آماده میزبانی از میهمانان نوروزی به ویژه ورود کاروان‌های راهیان نور هستند. 

برزگر تاکید کرد: امسال همچون گذشته هیچ‌گونه کمبود دارویی در استان نداریم و این آمادگی را داریم که به بهترین شکل ممکن خدمات دارویی به زائران راهیان نور ارائه دهیم.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با توجه به شرایط ذکر شده در شرایط دریافت چک فاکتورها‌ی صادره برای داروخانه های استان خوزستان شرکت‌های پخش دارو به یاری مردم استان بشتابند و برای عبور از این شرایط همکاری کنند.

دکتر برزگر تاکید کرد: به منظور ارائه خدمات شایسته به میهمانان نوروزی و شهروندان خوزستانی در ایام تعطیلات نوروز، فعالیت تمامی داروخانه ها در ایام تعطیل رسمی پایان سال 95 و نوروز 96 بلامانع می باشد.

وی خاطرنشان کرد: با این اقدام  معاونت غذا و داروی اهواز انتظار می رود مسئولان داروخانه های استان ضمن تهیه و تدارک داروها و لوازم ضروری میهمانان نوروزی، رعایت حقوق بیماران و مراجعین مورد تاکید مجدد قرار گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار