اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان :
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: با توجه به نتایج کسب شده پیش بینی کسب رتبه ۱۷ یا ۱۸ را برای کنکور در خوزستان داریم.

شوشان: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: هنوز نتایج رتبه بندی استان ها در کنکور اعلام نشده است ولی با توجه به نتایج کسب شده پیش بینی کسب رتبه ۱۷ یا ۱۸ را برای کنکور در خوزستان داریم.

محمد تقی زاده در نشست شورای آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: در سال ۹۳ رتبه کنکور خوزستان ۲۷ بوده ولی در سال گذشته به رتبه ۲۱ ارتقا پیدا کرد. امسال نیز علی رغم اینکه  هنوز اعلام نتایج رتبه بندی استان ها صورت نگرفته است  ولی با توجه به نتایج کسب شده پیش بینی  می شود که کنکور خوزستان رتبه ۱۷ یا ۱۸ کشوری را کسب کند.

وی افزود: تدوین برنامه کنکور در استان و فعالیت های مستمر در کل شهرها، تشکیل کلاس های تقویتی در روستاها و مناطق محروم از جمله برنامه های مهم اجرا شده در راستای تلاش برای بهبهود رتبه کنکور در خوزستان است.در عین حال  برگزاری همایش های کنکور، توزیع کتب و نرم افزار، تشکیل پایگاه های مطالعات نوروزی نیز از کارهای دیگری بود که در این خصوص انجام شد.

تقی زاده بیان کرد: بحث مالی که استاندار دستور اقدام داده بود با وجود جلسات بسیار تاکنون به نتیجه مطلوبی نرسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان ادامه داد: در پیش دبستانی رتبه اول کشور و در زمینه سوادآموزی بالاترین آمار جذب را داشتیم. در حوزه کنکور نیز با اولویت قرار دادن آن نیز به ارتقای رتبه دست پیدا کردیم.

تقی زاده تاکید کرد: فعالیت های آموزشی در خوزستان نیز تا عصر روز شنبه ۲۸ اسفند ماه سال جاری ادامه دارد.
برچسب ها: کنکور ، خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار