اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
معاون سیاسی استاندار خوزستان: نامزدها توصیه های پلیس فتا را رعایت کنند
به گفته معاون سیاسی استاندار خوزستان، فرمانداری ها، بخشداری ها و استانداری در روزهای ثبت نام داوطلبان دایر هستند.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به آغاز فرآیند انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در خوزستان همزمان با سراسر کشور، به نامزدهای این دوره از انتخابات توصیه کرد: با توجه به گستردگی و تاثیرگذاری فضای مجازی، توصیه های پلیس فتا را جدی بگیرند.

علی حسین حسین زاده اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانبندی انتخابات به صورت رسمی با دستور وزیر کشور و طبق ماده 45 قانون از 25 اسفند ماه انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شد.

وی اضافه کرد: از امروز (25 اسفند) تا 29 اسفند به مدت پنج روز بر اساس ماده 32 قانون هیات های اجرایی شهرستان ها و بخش ها تشکیل می شود.

حسین زاده اظهار کرد: ثبت نام داوطلبان بر اساس تبصره یک ماده 45 قانون به مدت هفت روز از 30 اسفند 95 تا 6 فروردین 96 از طریق فرمانداری ها و بخشداری ها در سراسر خوزستان انجام می شود.

وی همچنین با اشاره به انجام فرآیند پیش ثبت نام در دفاتر پیشخوان دولت گفت: پیش ثبت نام نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در این دفاتر آغاز شده که داوطلبان با کد رهگیری که از دفاتر دریافت می کنند می توانند در مهلت قانونی با مراجعه به فرمانداری ها و بخشداری ها ثبت نام خود را رسما اعلام کنند.

حسین زاده تاکید کرد: داوطلبان باید در زمان ثبت نام گواهی عدم سوءپیشینه را ارائه کنند بنابراین بر اساس فرصت اعلام شده با مراجعه به دفاتر پلیس+ 10 می توانند نسبت به دریافت این گواهی اقدام کنند.

وی ادامه داد: سایر مراحل زمانبندی انتخابات در گزارش های بعدی به اطلاع شهروندان می رسد.
معاون استاندار خوزستان همچنین اظهار کرد: ستاد انتخابات استان از دو هفته قبل تشکیل شده و به تبع آن کمیته های برگزاری انتخابات در شهرستان ها به ریاست فرمانداران فعال شده است.

وی افزود: برنامه ریزی برای پشتیبانی انتخابات اعم از مسائل امنیتی، مخابراتی، فناوری و مکاتبه با دستگاه ها و نهادهایی که در برگزاری همکاری می کنند انجام شده است که امیدواریم با فراهم شدن این تمهیدات شاهد برگزاری یک انتخابات باشکوه باشیم.

به گفته وی، فرمانداری ها، بخشداری ها و استانداری در روزهای ثبت نام داوطلبان دایر هستند.

حسین زاده درباره فراهم سازی زیرساخت های اینترنت در خوزستان نیز گفت: هم اکنون پوشش اینترنتی 96 درصد استان فراهم شده و اماکن صعب العبور به دلیل نبود دسترسی به اینترنت، برگزاری انتخابات همچون گذشته خواهد بود.

وی افزود: با توجه به اینکه فضای مجازی نسبت به گذشته بسیار گسترده تر و تاثیرگذارتر شده است، برای داشتن فضای سالم توصیه های پلیس فتا و سایر دستگاه ها را باید عملیاتی کنیم تا فضای انتخاباتی به همگرایی و اتحاد کمک کند.

حسین زاده تاکید کرد: هیات های نظارت و هیات های اجرای و پلیس همه به شکل هایی تسهیل کننده امر انتخابات هستند و تقاضا داریم مردم همچون گذشته در ایجاد وحدت و انسجام ملی جامعه اسلامی همکاری های لازم را داشته باشند.

بر اساس این گزارش، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا همزمان 29 اردیبهشت سال 1396 در کشور برگزار می شود. 

بر اساس برآورد اولیه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سه هزار و 500 شعبه در خوزستان برگزار می شود. این انتخابات در 2 هزار و 250 روستا و 76 شهر انجام می شود. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار