اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
جام جهانی کشتی فرنگی 2017 - آبادان
آبادان - شوشان - کشتی گیران ایران قربانی داوری
به گزارش شوشان صبح جمعه 26 اسفندماه علی اشکانی در خصوص شکست برابر حریف روسیه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: چگونگی شکست را باید از داوران بپرسید و مثل این که ما میهمان بودیم.


وی گفت : اگر کشتی های بازیکنان ما را ببینید به نظرم کمی قربانی داوری شدند.


وی افزود: ببینید علی ارسلان و مهدی زاده را چگونه قربانی کردند ، در کشتی 130 کیلوگرم با وجود این که حریف دو دقیقه سرش روی شانه مهدی زاده بود ولی اخطار کم کاری نگرفت و این در حالی است که اگر تنها 30 ثانیه کشتی گیری این کار را انجام دهد، داوران به او اخطار می دهند.


سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: با این وجود از عملکرد کشتی گیرانم راضی هستم و خوب کار کردند ولی داوری به ضرر ما بود. کشتی گیران ما نشان دادند با بهترین تیم دنیا یعنی روسیه هم فاصله نداریم.


وی افزود : نیاز است که به نفرات جوانی چون ارسلان، زیدوند و مهدی زاده فرصت دهیم.


وی در پاسخ به این سوال که گویا نگران تصمیم های شورای فنی بودید؟ عنوان کرد: اصلا این طور نیست. من خیلی هم سرم بالا است و آن ها خودشان کارشناس تر هستند و متوجه هستند که صالحی زاده و قادریان برابر چه کسانی به برتری رسیدند و آن هایی که باختند برابر چه نفراتی بود. خدا را شکر چشمه کشتی فرنگی پس از المپیک نشان داد که هنوز جاری است و بازیکنان باید همت کنند و کمی پشتکار داشته باشند.


اشکانی در خصوص عملکرد مهدی زاده هم بیان کرد: بازیکنان ما نفس همه را بریدند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار