اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
با حضور استاندار و مسئولین شوش صورت گرفت ؛
غلامرضا شریعتی روز جمعه درهماش پیاده روی خانوادگی در شوش افزود:پیاده روی همگانی باید به یک فرهنگ تبدیل شود.
استاندار خوزستان با تاکید بر گسترش ورزش پیاده روی همگانی در استان گفت:اولویت ورزش خوزستان در سال 96 برگزاری پیاده روی همگانی در تمام شهرهای استان است. غلامرضا شریعتی روز جمعه درهماش پیاده روی خانوادگی در شوش افزود:پیاده روی همگانی باید به یک فرهنگ تبدیل شود.
 
وی در ادامه با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای میزبانی مسابقات جهانی در خوزستان افزود: خوزستان برای برگزاری تمام مسابقات میزبان خوبی است که میزبانی مسابقات وزنه برداری و همچنین مسابقات جهانی کشتی از این دست به شمار می رود.
 
وی با تاکید بر اجرای پیاده روی همگانی در شهرهای مختلف این استان گفت: این همایش با هدف تشویق خانواده ها به فعالیت ورزشی در شهرهای شوش، اندیمشک و آبادان برگزار شده که با استقبال گرم مردم این شهرستان ها روبرو بود.
 
رضا نجاتی فرماندار شهرستان شوش نیز ضمن معرفی برخی از جاذبه های گردشگری شوش و همچنین آثار تاریخی و باستانی این شهرستان از تمامی مسافران نوروزی خواست تا شوش را به عنوان مقصد گردشگری خود در ایام عید انتخاب نمایند.
 
وی گفت: امیدواریم تا حضور گسترده اینچنینی مردم در همایش پیاده روی خانوادگی تمرینی باشد تا همه با حضور پرشور خود در روز 29 اردیبهشت سال 96 پای صندوق های رای حاضر و سرنوشت این کشور را رقم زنند.
 
"نجاتی" ورزش همگانی را راهکار مناسبی برای تشویق خانواده ها به فعالیت های ورزشی عنوان کرد و گفت: ورزش همگانی با استقبال خانواده ها در شهرستان شوش رو به گسترش است.
 
در این همایش که به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و در آستانه سالروز عملیات غرور آفرین فتح المبین در شوش برگزار شد شرکت کنندگان مسیر 2 کیلومتری از حرم مطهر حضرت دانیال نبی (ع) تا پارک میراث را طی کردند.
 
اجرای ورزش های رزمی و باستانی نیز از دیگر برنامه های این همایش بود.
 
در پایان نیز با قرعه کشی بین شرکت کنندگان یکدستگاه خودرو تعدادی دوچرخه ، سکه بهار آزادی و صدها جایزه که به همت هیئات ورزشهای همگانی استان خوزستان و اداره ورزش و جوانان شهرستان شوش با همکاری فرمانداری، شهرداران  وتعدادی از ادارات و شرکت های صنعتی شهرستان شوش، تامین شده بود بین شرکت کنندگان توزیع شد.

سه طرح عمرانی با حضور استاندار خوزستان در شهر الوان افتتاح شد
سه طرح عمران شهری روز جمعه با حضور استاندار خوزستان در شهر الوان شهرستان شوش به بهره برداری رسید.

شهردار الوان روز جمعه این طرح ها را شامل فاز نخست پارک ساحلی شهر الوان به مساحت 27 هزار هکتار شامل آبنما ، آبشار مصنوعی ، زمین چمن مصنوعی ، آلاچیق و وسایل بازی کودکان معرفی کرد.

محمدرضا نیکو گفت:این طرح از نظر مکان یابی در مجاورت ساحل رودخانه کرخه به گونه ای احداث شده تا مورد استفاده کاروان های راهیانور ، زایران اربعین حسینی و مسافران نوروزی قرار گیرد. وی افزود:برای تکمیل این طرح بیش از چهار میلیارد و600میلیون ریال هزینه شده است.

 همچنین در این آئین جاده سلامت با اعتبار بالغ بر 5،8 میلیارد ریال افتتاح شد.

پارک شهروند به مساحت 6هزار مترمربع دارای آلاچیق و وسایل بازی کودکان و سایر مبلمان شهری با صرف یک هزار و500میلیون ریال تکمیل و افتتاح شد.

استاندار خوزستان نیز در این آئین ضمن تشکر از عملکرد شهردار و شورای اسلامی شهر الوان گفت:اقدامات انجام شده در راستای عمران شهری در الوان قابل تقدیر است اما همچنان نیاز به تلاش بیشتر است.
 

 

 






















نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار