نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان در سال جدید به ریاست سید جعفرحجازی استاندار در سالن جلسات استانداری برگزار شد. "> حاشیه نگاری شورای آموزش و پرورش
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۴

نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان در سال جدید به ریاست سید جعفرحجازی استاندار در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

اختصاصی شوشان : نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان در سال جدید به ریاست سید جعفرحجازی استاندار در سالن جلسات استانداری برگزار شد. وی با اشاره به برگزاری مراسم تجليل از مقام معلم در 12 اردیبهشت ماه  با تاكيد بر لزوم دخيل كردن دانش‌آموزان در مراسم تجليل از مقام معلم، افزود : حتما بايد حضور و فعاليت دانش‌آموزان در اين مراسم نمود پيدا كند.

رییس شورای آموزش و پروررش خوزستان يكي از ضعف‌هاي اين مراسم را در سال‌هاي گذشته، برگزاري برنامه در سالن‌هاي بسته با دعوت از تعداد افراد محدودي عنوان كرد و افزود : اين مراسمات بايد به‌صورت عمومي‌تر و با حضور مردم برگزار شود.

در ادامه این نشست حجت الاسلام رضا کلاه کج که از اواخر سال گذشته به عضویت شورای آموزش و پرورش خوزستان درآمده بود به ایراد نظرات جالب خود پرداخت. وی  تا توانست از خدمات ارایه شده از سوی آموزش و پرورش خوزستان برای استقبال و میهمان نوازی از مسافران نوروزی تعریف و تمجید بعمل آورد. او دلیل این تعریف ها را مسافرت به سایر استان ها اعلام کرد، چراکه گویا آن گونه که باید بخوبی از مسافران استقبال بعمل نیامده است.

وی انتقاداتی را نیز نسبت به زاینده رود خشک و بی آب روانه ساخت و گفت: زیبایی پل های خواجو و 33 پل به روان بودن آب است که این رودخانه دیگر از این مزیت بهره مند نیست و بهتر است سرشاخه های آب کارون  به همین استان برگردند. حجت الاسلام و المسلمین شفیعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان نیز در این جلسه ضمن بیان نقطه نظرات خود حرف های حجت الاسلام کلاه کج را نیز بی پاسخ نگذاشت و با مطایبه خاصی  گفت: بالاخره آقای کلاه کج را دیدیم که از موضوعی تعریف و تمجید بعمل آورد و سالی که نکوست از بهارش پیداست.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار