اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
عملکرد گروه بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در طرح بسیج سلامت نوروزی از 1 اسفندماه 1395 لغایت 3 فروردین ماه 1396

دکتر شکرالله سلمان زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اجرای مستمر و قدرتمند طرح بسیج سلامت نوروزی در استان خوزستان و نیز شهرستان های تابعه دانشگاه از ابتدای اسفندماه 1395 تا کنون به همت بازرسان پرتلاش و سختکوش بهداشتی مراکز تابعه، به عملکرد گروه نظارت دقیق و مستمر بازرسان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در طرح بسیج سلامت نوروزیبهداشت محیط و حرفه ای این معاونت در این خصوص پرداخت و گفت: از ابتدای اسفندماه 1395 لغایت 3 فروردین ماه 1396، تعداد 36829 مورد بازدید از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و بین راهی و سامانه های آبرسانی در شهرستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز توسط کارشناسان و بازرسان بهداشتی صورت پذیرفت.

سلمان زاده با بیان اینکه در این مدت تعداد 732 مورد اخطار صادر شده است، افزود: از میان بازدیدهای انجام شده، تعداد 529 مورد را به دلیل انجام تخلفات بهداشتی به مراجع قضائی معرفی نمودیم که با هماهنگی های انجام شده 33 مورد تعطیل شدند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: در این مدت، تعداد 5980 کارت تندرستی صادر برای دست اندرکاران تهیه و عرضه مواد غذایی صادر شده است.

وی اظهار داشت: همچنین 999 مورد نمونه برداری از مواد غذایی عرضه شده و 1976مورد نمونه برداری میکروبی از آب آشامیدنی صورت پذیرفت.

سلمان زاده تعداد موارد کلر سنجی آب آشامیدنی در بازه زمانی 1 اسفندماه 1395 لغایت 3 فروردین ماه 1396 را 24598 مورد عنوان نمود و بیان داشت: 57414 کیلوگرم مقدار مواد غذایی فاسد، تاریخ مصرف گذشته و غیربهداشتی نیز در این مدت ضبط و معدوم گردید.

وی در پایان تعداد موارد رسیدگی به شکایات از طریق سامانه تلفنی 190 را 186 مورد و تعداد موارد رسیدگی به شکایات از طریق گزارش های مردمی را 219 مورد اعلام نمود.








نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار