شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۷

فرماندار شهرستان هندیجان در جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت: شعار امسال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری انتخاب شده و جامعه ما ظرفیت این را دارد که آن را به صورت گسترده اجرا کند و ملزومات تحقق شعار امسال رهبری باید برای حضور حداکثری و خلق حماسه سیاسی توسط تمام دلسوزان و دوست داران نظام جمهوری اسلامی فراهم شود.

بهروز فرج اللهی در ادامه با بیان نکاتی به کاندیداهای انتخاباتی افزود: برجسته کردن خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی به مردم و همچنین تلاش و کوشش و برنامه ریزی برای خدمت هر چه بیشتر به مردم در رأس برنامه های کاندیدا ها باشد واهمیت این انتخابات را به مردم منتقل کنند .

وی افزود:رعایت اخلاق انتخاباتی در بین کاندیداها یک امر واجب و بسیارضروری است ،کاندیدا و سخنرانان و صاحبان تریبون باید از آمارهای ساختگی و دادن وعده های بی اساس و همچنین از مخدوش کردن چهره های همدیگر به شدت دوری کنند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شورای های شهرستان هندیجان تاکیدکرد:شوراهای شهر یکی از مهمترین نهادهای دموکراسی می باشند و می توانند به مشکلات مردم رسیدگی و مطالبات مردمی را پیگیری و مشکلات را حل و فصل کنند.

فرج اللهی در ادامه سخنان خود بیان داشت:مردم هم ملاک های انتخاب کاندیدای اصلح را باید مد نظر داشته باشند و بدون اینکه تحت تأثیر جوسازی کاذب قرار بگیرند به کاندیدای مورد نظر خود رأی دهند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار