اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
نماینده مردم ماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندر امام در مجلس:
نماینده مردم هندیجان در مجلس گفت: مدیران اجرایی شهرستان هندیجان از بهانه‌های واهی برای عدم تحول در شهرستان پرهیز کنند.
علی گلمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار شوشان در بندر هندیجان اظهار داشت: مدیران اجرایی بندر هندیجان از بهانه‌های واهی برای عدم تحول در شهرستان پرهیز کنند.


وی افزود: اینکه گفته شود پول و اعتبار نیست می‌تواند ایجاد مانع کند؛ اما همه کارها پول نیست در مکان‌هایی با دست‌خالی می‌شود بزرگ‌ترین اقدامات را انجام داد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با دست‌های خالی هم می‌توان آبروداری کرد و کمکی کنیم به هویت این مردمان، نظافت شهر، بهداشت، زیباسازی این اقدامات هزینه‌های زیادی را نمی‌طلبد و با اندک اندوخته می‌توان چهره شهر هندیجان را بهتر کرد.

وی گفت: دادن خدمات مناسب به مردم و شهر نیازمند تلاش، حساسیت، تعهد ما مسئولان است که باید تغییر رویه بدهیم ما بر این اراده هستیم که در سطح حوزه انتخابیه در سال 1396 به‌گونه‌ای دیگر و متفاوت حرکت کنیم.

گلمرادی عنوان کرد: راه نجات در تغییر رفتار و اندیشه‌ها خواهد بود در سال جاری دو انتخابات در پیش روداریم یکی شوراهای شهر و دیگری ریاست جمهوری که بسیار حائز اهمیت هستند؛ مردم عزیز ایران اسلامی باید مشارکت گسترده در انتخابات پیش رو داشته باشند.

وی افزود: مردم باید در انتخابات شوراها انتخاب دقیق داشته باشند؛ در سطح کشور هر جا پیشرفتی می‌بینید درواقع نقش شوراهای آن منطقه بسیار پررنگ بوده است.

نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتخاب دقیق در شوراها اثربخشی خود را در خدمات‌رسانی نشان داده است. هرجایی که عقب‌ماندگی بوده و بررسی می‌کنیم علل آن را می‌بینیم که شوراها و شهرداری آنجا کم‌کاری کرده‌اند.

وی گفت: وقتی عقب‌ماندگی یک منطقه را تحلیل می‌کنیم یعنی خدمات شهری آنجا توان نداشته و در حد و اندازه نبوده‌اند.

گلمرادی عنوان کرد: بنابراین باید بپذیریم اگر قرار بر این باشد که هندیجان نجات پیدا کند و به جایگاه واقعی خود برسد، به‌عنوان مادر شهر حوزه انتخابیه خودنمایی کند، مسائل، مشکلاتش مرتفع شود این بستگی به حضور و مشارکت و دقت عمل مردم در انتخابات آینده دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار