شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از زخمی شدن 26 تن در چهار فقره حادثه جاده ای در 24 ساعت اخیر خبر داد.

دکتر شهیار میرخشتی اظهار کرد: ساعت 18:46 امروز(13 فروردین ماه) یک نفر در مسجدسلیمان اقدام به حلق آویز کردن خود کرد و با وجود اعزام آمبولانس جان باخت.

وی تصریح کرد: در حادثه برخورد دو دستگاه خودروی پراید که ساعت 18:24 امروز در دوراهی محور مسجدسلیمان -لالی رخ داد، 4 نفر مصدوم شدند.

رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان عنوان کرد: همچنین در حادثه واژگونی یک دستگاه نیسان که ساعت 9 صبح امروز در محور باغملک-صیدون رخ داد، 6 تن زخمی شدند.

میرخشتی بیان کرد: در حادثه واژگونی یک دستگاه وانت نیسان که ساعت 00:35 امروز در اندیکا رخ داد نیز 11 نفر مصدوم شدند که اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان با اشاره به حوادث روز گذشته نیز اظهار کرد: در حادثه برخورد خودروی پراید و خودروی پژو که ساعت 20:50 روز گذشته در شوشتر رخ داد، 6 نفر مصدوم و با اعزام آمبولانس در محل حادثه درمان شدند.

میرخشتی تصریح کرد: ساعت 18:20 روز گذشته یک نفر در اثر سقوط از کوه در منطقه تل بزان مسجدسلیمان، جان باخت.

وی عنوان کرد: همچنین در حادثه حریق یک خودرو در منزلی مسکونی در کوی قدس ملاثانی که ساعت 17:35 روز گذشته رخ داد، 6 تن مصدوم شدند.

رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: همچنین در حادثه برخورد دو دستگاه خودروی پراید که ساعت 23:38 روز گذشته(12 فروردین ماه) در منطقه نفتک مسجدسلیمان رخ داد، 5 تن زخمی شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار