شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶
با دستور مدیرعامل سازمان‌ آب و برق خوزستان صورت می گیرد ؛
طرح آبرسانی به شهر رفیع در مرحله تعیین پیمانکار می باشد و از ابتدای اردیبهشت امسال عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.


شوشان: ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس در حاشیه بازدید از مراحل نهایی عملیات اجرایی خط انتقال آب سوسنگرد به بستان در جمع خبرنگاران گفت: خط قدیم انتقال آب سوسنگرد به بستان به علت مستهلک شدن مدت هاست از مدار بهره برداری خارج گردیده است. به همین علت سازمان آب و برق خوزستان از ابتدای سال 95 عملیات ‌اجرایی احداث خط انتقال آب به طول ۳۳ کیلومتر از محل تصفیه خانه شهر سوسنگرد تا بستان را با لوله فایبر گلاس به قطر ۴۰۰ میلیمتر آغاز نموده است که در حال حاضر با 95 درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه بهره برداری قراردارد.

 ساعدی گفت: عبور این خط انتقال از محدوده شهر سوسنگرد و منطقه مربوط به مسکن مهر به علت اختلافات کهنه و قدیمی بین ادارات مسکن و شهرسازی، شهرداری و اهالی در تعیین عوارض و محدوده های شهری و عدم تعیین تکلیف خساراتی که پیمانکاران قبلی طرح در حد فاصل سال های 88 تا 91 به برخی اراضی و محدوده های صنعتی و مسکونی مردم وارد نموده بودند از جمله مشکلات حل نشده این پروژه در سال های گذشته بود که به همت شمسایی مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان و پیگیری های اینجانب مسائل سریعا حل و طرح در کمتر از یکسال در آستانه بهره برداری قرار گرفته است .

وی افزود از سال ها قبل بخاطر دارم که کشف جوانان مستعد، توانمند، با کفایت و دارای قدرت فکر و ریسک پذیری بالا و به دنبال آن اعتماد به آنها در انجام کارهای بزرگ از ویژگی های منحصر بفرد آقای شمسایی مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان در حل مسائل و مشکلات فنی طرح های عمرانی می باشد که در فرایند اتمام این طرح بزرگ ملی نیز بار دیگر شاهد این رویکرد قابل تقدیر از ایشان بودیم.

 نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه  افزود: خوشبختانه حل کامل مشکل آب شرب دشت آزادگان برای سازمان آب و برق خوزستان از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذا با پیگیری ها و دستور مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان طرح آبرسانی به شهر رفیع در مرحله تعیین پیمانکار می باشد و از ابتدای اردیبهشت امسال عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

ساعدی گفت: همه مدیران باید بدانند اساس موفقیت ها در طرح های عمرانی همیشه بر پایه تامین منابع مالی نیست و عزم و اراده دستگاه های اجرایی و مجریان طرح ها نقش مهمی در پیشرفت کارها دارد.

برچسب ها: آبرسانی ، شهر رفیع
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار