شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
فیلم «از ما» ساخته‌ی سیدمرتضی سبزقبا برای حضور در بخش مسابقه‌ سومین جشنواره‌ی ملی فیلم کوتاه «سما» انتخاب شد.

اسامی آثار بخش داستانی سومین جشنواره‌ فیلم «سما» اعلام شد. اعضای هیات انتخاب بخش داستانی متشکل از محمدرضا معصوم‎زادگان، داریوش یاری  و مصطفی سلطانی با بررسی آثار رسیده به دبیرخانه‌ جشنواره و بر اساس امتیازاتی که برای گزینش آثار برتر در نظر گرفتند، در نهایت آثاری را که برای شرکت در سومین دوره‌ی جشنواره‌ فیلم «سما» انتخاب شدند، معرفی کردند.
 
فیلم «از ما» به نویسندگی و کارگردانی سیدمرتضی سبزقبا که پیش از این جایزه‌ بهترین فیلم دومین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم «Cinalfama Lisbon» پرتغال و جایزه و لوح تقدیر بهترین فیلمنامه‌ کوتاه داستانی جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم «پنج قاره» ونزوئلا را دریافت کرده است، برای حضور در بخش مسابقه‌ی سومین جشنواره‌ی ملی فیلم «سما» انتخاب شد.
 
گفتنی است که فیلمنامه‌ این فیلم پیش از این جایزه‌ بهترین فیلمنامه‌ سومین جشنواره‌ی فیلم و فیلمنامه‎نویسی بسیج خوزستان، جایزه و لوح تقدیر بهترین فیلمنامه‌ سومین جشنواره‌ ملی بسیج تهران و همچنین جایزه و لوح تقدیر بهترین فیلمنامه‌ چهارمین جشنواره‌ ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان را دریافت کرده است.
 
فیلم داستانی «از ما» به طریقه‌ سیاه‌وسفید و در سیمای مرکز خوزستان تهیه و تولید شده است. سیدمرتضی سبزقبا (نویسنده و کارگردان)، علیرضا خداداد و عظیم سبزقبا (بازیگران)، امیر علی‌ویسی (تصویربردار)، فرید دغاغله (تدوینگر)، هادی ساعدمحکم (صدابردار)، حسین قورچیان (صداگذار)، فاطمه سیاح‌طرفی (منشی‎صحنه)، حمید نورآبادی (طراح صحنه، لباس و گریم)، سیدعزیز رودبندی(مترجم) و حسین علیزاده (مدیر تولید)، برخی از عوامل تولید فیلم «از ما» هستند.
 
لازم به ذکر است که سومین جشنواره‌ مردمی «سما» با موضوع سبک زندگی اسلامی، ایرانی از 26 تا 31 فروردین‌ماه 1396 در سینما فلسطین تهران برگزار خواهد شد.


برچسب ها: مرتضی سبزقبا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار