اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
 روابط عمومی مجتمع پتروشیمی غدیر واقع در منطقه ویژه پتروشمی، اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر خروج این مجتمع از مدار تولید را تکذیب کرد.

در پیام اداره روابط عمومی مجتمع پتروشیمی غدیر که روز سه شنبه به ایرنا رسیده، در خصوص انتشار اخباری در رسانه های مجازی مبنی بر خروج این مجتمع از مدار تولید آمده است:تامین بخشی از خوراک پتروشیمی غدیر در تعهد پتروشیمی ارونداست و از آنجا که از اواخر سال گذشته تا امروز پتروشیمی اروند از عهده تامین به موقع و کافی خوراک غدیر برنیامده است، شرکت پتروشیمی غدیر به منظور حداکثر استفاده از خلاء ایجاد شده، از ابتدای سال جاری برنامه ی بهینه سازی خط تولید خود را در برای افزایش ظرفیت تولید در دستور کار قرار داده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است:خروج این مجتمع از مدار تولید تکذیب شده و به اطلاع می رساند با رایزنی انجام شده و همکاری پتروشیمی اروند، تولید پتروشیمی غدیر با ظرفیت کامل ادامه می یابد.

به گزارش ایرنا طی روزهای گذشته اخباری با موضوع خروج پتروشیمی غدیر از مدار تولید در رسانه ها منتشر شد.

در این اخبار آمده بود:از ابتدای سال 96 به دلیلی مشکل فنی، پتروشیمی غدیر از مدار تولید خارج شد و عرضه پی وی سی این مجتمع در بورس کالا قطع شده است.

در حال حاضر شرکت پتروشیمی غدیر جزء شرکت های فرعی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی می باشد. 

محل اجرای طرح در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی شهرستان بندر ماهشهر واقع شده و ماموریت شرکت تولید و عرضه PVC با رعایت استانداردهای کیفی و زیست محیطی در بازارهای داخلی و خارجی با هدف ارزش افزایی برای سهامداران است.

برچسب ها: پتروشیمی غدیر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار