شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۶:۳۸

مهدی صادقی / شوشان : به مناسبت هفته سلامت فرماندار هندیجان و کمیته امور بانوان فرمانداری از خدمات پزشکان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر هندیجان قدردانی و تجلیل کردند.

اعظم شنبدی رئیس کمیته امور بانوان فرمانداری  گفت: کمیته امور بانوان به پاس زحمات و خدمات پزشکان ،پرستاران و کادر اداری شبکه بهداشت و درمان در هفته سلامت و با حضور فرماندار و اعضای کمیته بانوان در محل شبکه بهداشت و درمان مورد تجلیل و تشویق قرار دادند.

مشاور فرماندار در امور بانوان گفت: زنگ سلامت بصورت نمادین در مدارس نواخته و در مورد بهداشت و درمان برای دانش آموزان توصیه هایی شد.

اعضم شنبدی تاکید کرد:جشن تجلیل از پرسنل شبکه بهداشت و در مان و سرکشی به درمانگاهها و بیمارستان شهداءهندیجان از برنامه های هفته سلامت بو که صورت گرفت همچنین از 50نفر از پزشکان ،پرستاران و ماما ها مورد تشویق و تقدیر قرار گرفتند.

وی گفت:فرماندارهندیجان پیگیر راه اندازی بخش جراحی بیمارستان شد که متاسفانه در افتتاح بیمارستان در مورخه 14/12/1389 توسط مسئولین استانی قول تجهیز و راه اندازی همه بخش ها از جمله جراحی را داده بودند و لی تاکنون فقط بخش اورژانس با هزاران زحمت راه اندازی شده است.

هزینه های هفته سلامت 500 هزار تومان بود که توسط مدیریت شبکه بهداشت و درمان هندیجان پرداخت گردیده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار