اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی همزمان با گرامی‌داشت سالروز شهادت مرتضی آوینی آغاز می‌شود و تجلیل از شاعر پیشکسوت انقلاب اسلامی، چهار هنرمند انقلاب و رونمایی از کتاب پژوهش موسیقی شوشتر از مهمترین برنامه‌ها هستند.

محمد غدیرزاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته هنر انقلاب اسلامی از 19 تا 25 فروردین ماه همزمان با گرامی‌داشت سالروز شهادت سید شهیدان قلم مرتضی آوینی آغاز می‌شود که  تجلیل از شاعر پیشکسوت انقلاب اسلامی و چهار هنرمند انقلاب  و همچنین رونمایی از کتاب پژوهش موسیقی شوشتر از مهمترین برنامه‌های این هفته هستند.

وی با بیان اینکه افتتاحیه فعالیت هفته هنر با غبارروبی مزار شهدای مدافع حرم و قطعه هنرمندان انجام می‌شود، ‌افزود: در اولین روز از آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی برنامه‌هایی از جمله همایش استعدادهای جوان انقلاب برای اجرای شش نمایش مونولوگ، همایش نمایشنامه‌خوانی انقلاب اسلامی در آبادان و آغاز مسابقه عکس موبیلی از جلوه‌های هنر انقلاب اسلامی در اهواز برگزار می‌شوند.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان گفت: افتتاح انجمن شعر و داستان حوزه هنری استان، گردهمایی هنرمندان شاعر گتوند بر مزار قیصر امین‌پور و نقد و بررسی کتاب رمان "بود و نابود اثر سید هاشم حسینی" از برنامه‌های روز 21 و 22 فرودین ماه هستند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های روز 23 فروردین ماه را به هنر انقلاب، سینما و تئاتر اختصاص دادند، عنوان کرد: پخش فیلم‌های کوتاه و بلند سینمای انقلاب اسلامی، گرامی‌داشت شهید علی سجادی حسینی کارگردان متعهد سینمای ایران، افتتاح ساختمان اداری حوزه هنری در آبادان و غبار روبی مزار شهید سیاح طاهری در آبادان از دیگر برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی هستند.

غدیرزاده بیان کرد: روز 24 فروردین ماه را به هنر انقلاب، ایثار و شهادت اختصاص دادند و به همین مناسبت کارگاه نقد و بررسی آثار نقاشی انقلاب راه اندازی و با خانواده هنرمند شهید مدافع حرم در اهواز و آبادان دیدار می‌کنند همچنین روز 25 فروردین ماه برنامه مشترک بین واحدها در یکی از مساجد اهواز برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان با بیان اینکه  مراسم اختتامیه روز 26 فرودین ماه با تجلیل از هنرمندان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف امسال حوزه هنر به تولید رساندن هنر، هنرمندان است. با توجه به اینکه خوزستان به طنازی نیاز دارد و یکی ا

برچسب ها: طنز ، خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار