اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
شوشان: نشست مشترک فی مابین شهردار اهواز، مدیرکل امور شهری و شورای استاندار ی خوزستان با شرکت لهستانی بیوالکترا برگزار شد.

در ابن نشست سیدخلف موسوی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان در ماه مبارک رمضان به مهمانان لهستانی خوش آمد گفت و افزود: سرمایه گذاران متعددی وارد اهواز و خوزستان شدند ولی با سفر اخیر استاندار خوزستان به لهستان و مذاکرات موثر انجام شده روند ارتباطات تجاری را تسهیل کرد و با بررسی های انجام شده بروی شرکت بیوالکترال تمایل پیدا کردیم با این شرکت در زمینه ی تکنولوژی جدید پسماند وارد مذاکره شویم.


شهردار اهواز به ظرفیتهای اهواز و خوزستان برای سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: کلانشهر اهواز به علاوه شهرهای اطراف شامل ویس.ملاثانی.شیبان‌. با جمعیتی بیش از ۱/۵ میلیون نفر جمعیت و تولید بیش از ۱۰۰۰ تن زباله پتانسیل مناسبی برای سرمایه گذاری در زمینه ی پسماند و بازیافت فراهم است.

موسوی  تصریح کرد: مکان مناسبی با وسعت کافی و دارای زیرساختهای مناسب از جمله آب و برق آماده ی سرمایه گذاری در زمینه ی پسماند است. 

شهردار اهواز از نمایندگان شرکت بیو الکترا خواست در همین سفر پیشنهادات خود را در زمینه ی سرمایه گذاری و انتقال تکنولوژی در زمینه ی پسماند هر چه سریعتر به شهرداری اهواز اعلام کنند و گفت : کلیه ی تصمیم گیری ها در استان و از طریق شورای شهر با هماهنگی استانداری خوزستان انجام می شود.

وی اعلام آمادگی کرد که در این زمینه کلیه ی اطلاعات لازم را در اختیار سرمایه گذاران قرار دهد.


موسوی در پایان صحبتهایش مجددا  از حضور هیات لهستانی در اهواز و استان قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد: این سرمایه گذاری ها و همکاری ها منجر به تعمیق روابط دوستانه بین ایران و لهستان شود .

 در ادامه ی این جلسه صدیقی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری در سخنانی با تشکر از شهرداری اهواز جهت تشکیل این جلسه ابراز امیدواری کرد تفاهم مناسبی که تامین کننده منافع طرفین باشد و باعث گسترش سرمایه گذاری در اهواز و استان شود صورت گیرد. 

در این جلسه همچنین نماینده شرکت لهستانی بیوالکترا با ابراز خرسندی از حضور در خوزستان و تشکر از مهمان نوازی مردم استان. در گزارشی به آخرین پیشرفتهای خود در حوزه بازیافت و پسماند پرداخت و جهت سرمایه گذاری در این حوزه اعلام آمادگی کرد.
 
وی همچنین از مسئولین شهرداری اهواز و استانداری خوزستان جهت بازدید از امکانات و کارخانجات این کشور دعوت کرد که به لهستان سفر کنند.




برچسب ها: شهرداری اهواز ،
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار