شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸

پس از سال‌ها چشم انتظاری، پدر شهید همایون حیدری پیرکی به دیدار پسرش رفت.

پیکر پدر شهید همایون حیدری پیرکی در میان حزن و اندوه مردم قدر‌شناس مسجدسلیمان تشییع شد.در این مراسم که جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند پدر شهید همایون حیدری پیرکی تشییع و در قبرستان فامیلی مجسمه کلگه آرام گرفت.

زنده یاد سبزعلی حیدری پیرکی در سن 75 سالگی به علت سکته در بیمارستان 22 بهمن مسجدسلیمان دیده از جهان فرو بست.پدر شهید همایون حیدری 25 سال در انتظار بازگشت پیکر پاک فرزند شهیدش بود که این انتظار به سر نیامد و خود به دیدار پسر رفت.

در مراسم تشییع پیکر این پدر شهید جمع زیادی از مردم قدر‌شناس مسجدسلیمان به همراه رئیس و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثار گران حضور داشتند.

به گزارش شوشان به نقل از فارس از مسجدسلیمان، شهید همایون حیدری پیرکی در 14 تیرماه سال 1347 در محله کلگه مسجدسلیمان دیده به جهان گشود، با آغاز جنگ تحمیلی بار‌ها به جبهه رفت تا اینکه به سن سربازی رسید.

این شهید عزیز از طرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای گذراندن خدمت مقدس سربازی به جبهه اعزام و در تاریخ 4 تیرماه سال 1367 در جزیره مجنون جاویدالاثر شد.

از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران در تاریخ 12 اردیبهشت سال 1382، شهادتش محرز و به خانواده و همشهریانش اعلام شد ولی با گذشت 25 سال پیکر پاکش هنوز بازنگشته است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار