شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با ارسال پیامی درگذشت استاد حسن کتانباف از اساتید برجسته حوزه موسیقی محلی و مقامی شوشتر را تسلیت گفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان متن پیام محمد جوروند به شرح زیر است:

ما زبالاییم و بالا میرویم 
ما زدریاییم و دریا میرویم

بدون شک پرواز هنرمندان از عالم ناسوت و بال گشودن در ملکوت اعلا اگر چه برای خودشان راه یافتن به مرتبه ای بالاتر و والاتر است اما فراق جان و جهانسوزشان بر ما گران و دردناک است خاصه اساتید هنرمند و عالی مقامی که بدیلشان کمتر یافت میشود. استاد حسن کتانباف از جرگه آن هنرمندان است که جای خالی اش با قول و قال پر نمیشود خاصه استادی که از بلندای طبع و زلالی روح سرشار بود جسمی سراپا جان و جانی سراپا قول و غزل .

بنده فقدان استاد حسن کتانباف را به خانواده محترم اش و مردم گرانسنگ شوشتر و همه هنرمندان عرصه موسیقی تسلیت عرض میکنم و امیدوارم روح بلندش در سایه سار سدره المنتهی سرود خوان معرفت و معنا باشد . والسلام

 گفتنی است؛ حسن کتانباف از خوانندگان و کارشناسان موسیقی سنتی و مقامی شهرستان شوشتر است که زحمات زیادی برای ثبت مقام های شوشتری کشید و آثار متعددی از خود برجای گذاشت .

این هنرمند خوزستانی صبح امروز ١٧ فروردین ماه دار فانی را وداع گفت.      


برچسب ها: حسن کتانباف
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار