شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در سفر یک روزه خود به شهرستان شوش از هنرمندان پیشکسوت این شهرستان تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان، محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به همراه معاونان این اداره کل، در سفر یک روزه خود با استاد غلام میر شکاک هنرمند پیشکسوت و شاعر فرهیخته شهرستان شوش، دیدارکرد؛ وی در این دیدار از تلاش و زحمات این هنرمند فرهیخته تقدیر کرد.

استاد غلام میرشکاک ساکی شاعر فرهیخته شهرستان شوش و پدر یوسف میرشکاک شاعر، نویسنده، طنزپرداز و منتقد سیاسی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در ادامه سفر خود با دیگر پیشکسوت و فرهیخته شهرستان شوش استاد جعفر دیناروند دیدار کرد. وی در این دیدار از زحمات این هنرمند نستوه تجلیل به عمل آورد.

استاد جعفر دیناروند مدرس دانشگاه ازاد اسلامی دزفول است که تالیف کتابهای اصول وفلسفه تعلیم و تربیت، شوش و بزرگان آن، داستانهای تربیتی، ورزش شوش از آغاز، آموزش و پرورش شوش در گذر تاریخ و ... را در کارنامه علمکرد خود دارد.
محمد جوروند در این دیدار استاد دیناروند را نویسنده ای قابل، محقق و پژوهشگری خستگی ناپذیر معرفی نمود و از کوشش های او برای معرفی فرهنگ استان به ویژه تاریخ محلی شوش تشکر کرد.

گفتنی است؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در سفر یک روزه به شهرستان شوش، با امام جمعه این شهرستان، فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد، هنرمندان پیشکسوت و فرهیخته این شهرستان و خانواده یکی از شهدای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش دیدار کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار