شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
شهرهای مختلف خوزستان طی روزهای آینده تا یکم اردیبهشت‎ماه میزبان خوانندگان مطرح کشور خواهند بود که دراین بین احسان خواجه امیری و بابک جهانبخش در اهواز و محسن یگانه و سالار عقیلی نیز به ترتیب در اندیمشک و بهبهان اجرای برنامه خواهند کرد.

براساس گفته سخنگوی انجمن موسیقی استان، در روزهای دوشنبه و سه‎شنبه ( 21 و 22 فروردین) امید حاجیلی در تالار آفتاب به اجرای برنامه خواهد پرداخت؛ ضمن این‏که در همین روز محسن یگانه هم در اندیمشک برای علاقه‎مندان به خود کنسرت اجرا خواهد کرد و مسوولیت برگزاری هر دوی این کنسرت‎ها نیز بر عهده شرکت فرهنگی – هتری "نوای دل‎انگیز جنوب" به مدیریت حسین شکوفا خواهد بود.

در ادامه این کنسرت‎ها، دوستداران احسان خواجه امیری نیز می‎توانند در تاریخ‎های 26 و 27 فروردین در سالن گیت بوستان اهواز شاهد هنرنمایی این خواننده مطرح پاپ کشور باشند. شرکت فرهنگی – هنری "ترنج موزیک" به مدیریت منیژه دیناروندی" مسوول برگزاری کنسرت خواجه‎امیری خواهد بود. 

همچنین در تاریخ‎های 30 و 31 اردیبهشت نیز شرکت فرهنگی – هنری " آوای آیین" به مدیریت حمیدرضا خجندی کنسرت بابک جهانبخش را در تالار آفتاب اهواز برگزار خواهد کرد.

در ادامه و در آخرین روز از فروردین ماه 96، سالار عقیلی سنتی‎خوان مطرح کشور هم طی برنامه‌‎ای که از سوی شرکت فرهنگی – هنری " آوای آیین" به مدیریت حمیدرضا خجندی تدارک دیده شده است، در بهبهان و در سالن ولایت این شهرستان برای طرفدارانش خواهد خواند.

سرانجام در تاریخ یکم اردیبهشت‎ماه نیز دونوازی سنتور و و تنبک با عنوان "باو عشق" که مربوط به موسسه هنری خنیای دلشدگان می‎باشد، در تالار مهتاب اهواز برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت تهیه و رزرو بلیط این کنسرت‎ها می‎توانند به سامانه اینترنتی www.4047.ir مراجعه نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار