اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:
در قالب تفاهم نامه مشترک بین آموزش و پرورش خوزستان و مرکز صدا و سیما
برنامه های آموزشی جبرانی و تقویتی در قالب تفاهم نامه مشترک بین آموزش و پرورش خوزستان و مرکز صدا و سیما از تلویزیون خوزستان پخش می شود.


صدا و سیما برای رفع چالش های ناشی از شرایط اقلیمی و جغرافیایی تاکنون آموزش و پرورش خوزستان را مورد حمایت قرار داده است. در این نشست ، چهار مساله اصلی شامل آمادگی برای کنکور 96 ، امتحانات نهایی سال سوم متوسطه ، برگزاری کلاس های تقویتی و جبرانی و بحث هدایت تحصیلی مورد بحث قرار گرفت و تمهیدات ویژه ای از سوی صدا و سیما برای کمک به آموزش و پرورش در نظر گرفته شد.

تولید برنامه های آموزشی دروس مهم پایه های مختلف تحصیلی با حضور معلمان حرفه ای و با تجربه در سیمای خوزستان برای جبران عقب ماندگی تحصیلی ناشی از تعطیلات ناخواسته ، دعوت از مشاوران برای راهنمایی مردم در خصوص هدایت تحصیلی که یکی از مسائل مهم آموزش و پرورش و دانش آموزان پایه دهم تحصیلی است ، تنها بخشی از مفاد تفاهم نامه مذکور است.

پدیده ریزگردها و مشکلات ناشی از آن سبب شد که کلاس های درس 10 روز به تعطیلی کشانده شود ، از این رو کلاس های جبرانی با تدریس معلمان و دبیران آموزش و پرورش در برنامه های صدا و سیما گنجانده شد.

بحث کنکور 96 برای همه خانواده ها در استان مهم است ، و صدا و سیما یکی از اهرم هایی است که می تواند با ایجاد فضای روانی مثبت در افکار عمومی ، خانواده ها و دانش آموزان را برای این آزمون مهم یاری کند.

همچنین ، طبق مصوبه شورای آموزش و پرورش مقرر شد از تمامی امکانات استانی اعم از رسانه های محلی به ویژه از ظرفیت های صدا و سیمای مرکز استان خوزستان در راستای کمک به کنکور استفاده شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار