اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
براي معرفي كانديداي احتياطي در کنار روحانی هنوز دير نشده است.
محمدرضا تابش نايب ريس فراكسيون اميد در پاسخ به اين سوال كه آیا وجود كانديداي پوششي اصلاح طلبان به دليل احتمال رد صلاحيت روحاني است گفت: اصلا بحث رد صلاحيت روحاني مطرح نيست بلكه احتمالات ديگر باعث شده است كه ما كانديداي احتياطي داشته باشيم .

نماینده مردم اردکان در مجلس در گفت و گو با خبرنگار عصر ایران ادامه داد: راهبرد اصلاح طلبان يك موضوع است و اينكه ديگران هم بيايند كانديدا شوند نيز موضوع ديگري است. حق آنهاست كه كانديدا شوند و ما نمي توانيم كسي را از كانديدا شدن بازبداريم ولي اگر قرار بر معرفي كانديداي احتياطي شد در جبهه اصلاح طلبان تصميم گيري مي شود و با نظر آقاي روحاني اين تصميم به مرحله اجرا در مي آييد.

تابش: نامزدهای احتیاطی اصلاح‌طلبان با صددرصد تضمين به نفع روحاني كنار مي روند/ بحث رد صلاحيت رییس جمهور مطرح نيست

نماینده اصلاح طلب مجلس با بيان اينكه شوراي عالي اصلاح طلبان هنوز وارد مصاديق نشده است گفت: در شوراي عالي اصلاح طلبان افراد و تعدادشان مطرح مي شوند و بعد از مشورت و مصلحت با آقاي روحاني تصميم گيري مي كنيم و نتيجه جمع‌بندي هايمان را اعلام مي كنيم .

تابش با بيان اينكه اصل بر معرفي كانديداي واحداست كه قبل از عيد اصلاح طلبان كانديداي واحد خود يعني آقای روحاني را معرفي كردند و براي معرفي كانديداي احتياطي هنوز دير نشده است گفت:اگر هم كانديداي احتياطي معرفي شود با صددرصد تضمين به نفع اقاي روحاني كنار مي روند و اينها آدم‌های عادي كه نيستند كه نگران كنار رفتنشان باشيم بلكه انسان‌های وزين ،سياسي، متين و تشكيلاتي هستند كه در عرصه مي آيند .

وي در مورد احتمال دوقطبي شدن انتخابات نيز بيان كرد: فعلا كه فضا سرد و راكد است و بايد فضا گرمتر شود و اين بستگي به اين دارد كه طرف مقابل چه تصميمي مي گيرد و كانديداي اصولگرايان كيست و در عين حال كانديداي احتياطي ما نيز كيست .

برچسب ها: روحانی ، تابش
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار