اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
پس از انتشار مطلب ترافیک خوزستانی ها در دفتر مرتضی بانک در تهران و رایزنی برای انتصاب ریاست ستاد دکتر روحانی در خوزستان  جوابیه ای از سوی جمعی از فعالین و اصلاح طلبان بختیاری استان خوزستان به تحریریه شوشان ارسال شد که در ذیل می آید: 

طی روزهای اخیر خبرهای کوتاهی در خصوص حضور جمعی از اصلاح طلبان خوزستانی در دفتر مرتضی بانک، برای رایزنی در انتصاب رییس ستاد خوزستان دکتر روحانی منتشر شد. در این خبرهای کوتاه که عمدتا به نقل از منابع آگاه است صرفا نقل قول صورت پذیرفته و هیچ گونه توضیحاتی وجود ندارد. این اقدام برخی از اصلاح طلبان استخوان دار و با سابقه مورد هجمه قرار گرفته است به شکلی که این دیدارها در دفتر مرتضی بانک در تهران، اقداماتی سلبی جهت تخریب و جلوگیری از انتخاب رییس ستاد روحانی تعبیر شده است.

چنانچه هم استانی های گرامی و اصلاح طلبان محترم خوزستان به این موضوع واقف شوند که تمام رایزنی های صورت پذیرفته فعالین اصلاح طلب  عرب و بختیاری و دیگر دوستان اصلاح طلب روزهای اخیر در جلوگیری از تصمیمات نامعقول و غیر مقتضی مرکز نشینان صورت پذیرفته است؛ از اینکه عده ای از اصلاح طلبان قدیمی خوزستان با قبول زحمت عزیمت به تهران و اصرار برای پذیرش نقش خوزیان در تصمیم گیری مرکزنشینان بجز دلسوزی برای استان و طبعا حجت الاسلام روحانی نداشته اند خرسند خواهند شد.

سوال اینجاست که اگر این عده به عنوان اصلاح طلبان شناخته شده و با سابقه جهت اثر گذاری در تصمیمات اقدام ننمایند پس شاهد اثرگذاری چه افرادی باشیم؟ چطور تهران نشینان و به اصطلاح گرداننده احزاب خوزستانی می توانند برای ما تصمیم بگیرند و ما سابقون نتوانیم اقدام موثری داشته باشیم  و در این راه مورد حمله قرار می گیریم؟

آیا  بهتر نبود جناب پروفسور  و دیگر ان در معرفی افراد در مظان سهم قومیتی ستاد نیم نگاهی به اصلاح طلبان درون استان می انداختند.  همان هایی که نزدیک به بیست سال ستادهای استان را میچرخانند.

بدنه اصلاح طلبی استان خوزستان می داند که عمده بدنه حزبی اصلاح طلبان خوزستان به صورت خانوادگی نصب شده اند و این امر بر همه مصلحان اظهر من الشمس است. بنابراین با توجه به اهمیت بیش از اندازه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری جناب آقای روحانی، و حضور رقیبان متعدد بایستی هوشیار بود و تمام توش و کوش خود را به کار بست تا بتوان در مقابل رقبا به موفقیت نسبی دست یافت.

جان کلام اینکه شرایط این انتخابات با شرایط دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری متفاوت است، لذا دلسوزان استان و حامیان روحانی اجازه نخواهند داد که صرفا تصمیمات تهران بدون لحاظ نمودن فضای سیاسی استان خوزستان بر بدنه اصلاح طلبی استان تحمیل شود.

جمعی از فعالین و اصلاح طلبان بختیاری استان خوزستان

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار